یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

43 - 791 کالری

  روزتون خیلی خوش باشه امروز. 

 

من از بس شبها خواب استخوان پوکیده و جزغاله شدن ماهیچه میدیدم ، تنبلی رو گذاشتم کنار و یه جدول دیگه تهیه کردم که خیلی دوستش دارم . امروز ببینم موادی که حتمی دوست دارم اسفاده کنم چقدر کالری داره که براساس اون بگم کالری روزانه ام از این به بعد چقدر خواهد شد حدودی و البته اگر دختر خوبی باشم.  بیام ببینم دخترای مامان چیکارکردن

 

 

الان ساعت ۱۴.۳۰ هست و من شوق جدول پرکردن داشتم (شیرین جون ) ، اونایی که با قرمز نوشتم هنوز نخوردم ولی جزء برنامه ام هست. خوشمان امد.   (صبحانه یه سوپ پرک درست کردم با کلی سبریجات که خیلی خوشمزه شد و ناهار هم مرغ و سبزیجات و نودل خوردم)... اماااااااااااااا من به چی نه گفتم امروز، قرمه سبزیی که برای ارام درست کرده بودم  

 

 سه شنبه :

گروه

نوع و مقدار

 جمع کالری

کربوهیدارتشش گرم اسپشیال ک 25 + بیست و پنج گرم نودل۵۰ +پانزده گرم جو پرک ۵۵ + عسل۲۰۱۵۰
چربیروغن زیتون ۱۲۰ ۱۲۰
سبزی

 صد گرم سبزی مخلوط پخته (کلم، اسفناج، لوبیاسبز، فلفل دلمه ای  ) هویج 

۸۰
میوهکیوی، نارنگی ، خرما + موز۱۵۰
پروتیین گیاهیگردو ۳۰ + بادوم ۵۰۸۰
پروتیین حیوانی           صد گرم فیله مرغ ۱۱۱۱۱۱
لبنیاتیک لیوان شیر ۱۰۰۱۰۰
کالری ناسالم
کالری کل۷۹۱
فعالیت بدنیزومبا مثلا ۴۰ دقیقه ولی در اصل شاید ۲۰ دقیقه چون می ایستادم نفسم بند می امد.
نوشیدنی۳لیوان چای سبز + ۵ لیوان آب 
مکملمولتی ویتامین

 

  

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

انایی
یعنی من صبح خودم رو کشتم تا برات نظر بزارم!!
اخرشم نمیدونم اصلا ثبت شد؟ یا ده بار ثبت شد؟!!
ولی..
چه جدول خوشگلی..چه فکر خوبی..چه ایده ی جدیدی!!
افرین
منم دلم خوااست..
حالا تو برو مام دنبالت بیاییم.

نه خوشگل برام چیزی نیامده بود ... شما جوونی عزیزم خواب نمیبینی اگه می دیدی پیش شما هم می امد.

شادزی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

عاشقتم که انقدر بدنتو دوست داری،واقعا آفرین

عزیزززززززززززززم مرسی ... البته کمی هم ترس از آینده همراهش هست ... پیری مریضی ... ولی پیغام به این خوشگلی رو که نباید غمگین کنم ... درسته وقتی میخوایم بهتر باشیم پس خودمون رو بیشتر دوست داریمممم.

روشا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام آناجون
ی کلاسایی هست دوچرخه سالنی یا اسپینینگ میگن هر ساعت 600کالری میسوزونه.کلاساشم کلا 1ساعتس.اگه تونستی برو.من شکمم بزرگه سختمه بعد عید میرم.شما وزنای آخرتونه خیلی با اونا راحت میاید پایین.نمیتونم لینکت کنم چرا

اره روشاجون دیدم اتفاقا این باشگاهی که عضوش هستم هم داره ولییییییی مادرررررررررر من جون اینکارهارو ندارم و البته برای من فعالیت خسته کننده ای هست کلا با دستگاه کار کردن ... اما واقعا توانایشو هم ندارم ... میدونی من جدیدا از چی خوشم امده از اسکواش ... دیوانه کننده برام جذابه ولی یه همراه میخواد این ورزش که من ندارم...

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام آناجووووووووووووووون
میبینم زدی تو کار جدول و سالم خوری
الان عصره بدو بیا کاملش کن بدووووووووووو (یه شیرین بسیار منتظر)
آنا چرا انقدر وبت فکر میکنه تا باز شه تایم که گرفتم یه صد سالی طول کشید

سلام به روی ماهت ... به نظر باید امروزم خیلی کم کالری باشی ... بزنم به تخته خوشاللللللللی از نوع کم کالری. هردفعه اینجوری هست این وبم؟

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

ببخشید یه سوال این شیر چند درصد چربی هست ؟

شیرین جون 50% هست چربیش با 45 کالری هر 100 گرم.

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

نه بابت کالری نیست یه تایم خالی گیر اوردم خوشحالم بعد یه چی هم فکر میکردم جور نمیشه که اونم شد منم شاد شدم

منظور همون نیم درصد هست آنا؟
دیدم چه کم در میاد یه لیوانش

فدا فدا... ولی در کل کم کالری هم بودی مگه نه فعلا اما نمیگی تا شب بیایم کلی متعجب بشم. ببین شرمنده 1.6 درصد هست چربی این شیر . برای شیرکاکائو رو نگاه کرده بودم که البته اون پرچرب بود.

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

اکثر وقتا وبت با تاخیر باز میشه یا اگه خودش خوب بیاد کامنت دونیش دیر باز میشه
نمیدونم شاید برای من اینطوریه فقط

سوال کنم ببینم چه جوری تا دیر نشده بیام بلاگفا .ممنونم

یلدا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

نهههههههههه آنا یعنی من از صبح برای تو پیغام نذاشتم؟؟؟؟؟

راستی برا منم دیر باز میشه عین شیرین

من جدولتو هم خیلی دوستیدم.

نه پیغام نزاشتیییییی... هیشکی منو دوست نداره واااااااااای اساسکشششی...

فرح بانو سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

آنا جون زومبا رو از نت دانلود کردم خیلی جالبه مرسی اگه خودم هم زانوم یاری نکنه دخملی استفاده می کنه ممنون عشقم

اره فرح جون بچه ها هم خیلی دوست دارن ولی خودت هم میتونی ارومش رو انجام بدی البته نمیدونم چقدر زانو درد داری عزیزم ... امیدوارم همینطور وزنت که داره کم میشه زانودرد هم تند تند ازت دور شه.

میترا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام انایی
خواب کجا بود مادر ؟ تازه اومدم خونه.
عااااااشق جدولت شدم.
راستی کامنتدونیه وبت شاباش میخواد تا باز شه!! بعد هم که کامنت میزارم کلی طول میکشه تا ثبت شه!!
اونم ایا بشه ایا نشه!!
اسباب کشی کن زودتررررر.

هاهاها شاباش میخواد رو خلی بامزه امدی ... اسباب کشی حوصلللللله نداررررررم چیکار کنم ... من این ارشیو گرانبها رو که این همه مطلب خارقالعاده توشه رو چیکار کنم.

شادزی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

آنا جون ونوستات چربی سوز نیست،چربی غذا رو دفع می کنه...مکانیزمش اینجوریه که به آنزیم هضم چربی می چسبه و اجازه نمی ده که کارشو بکنه،به همین دلیل چربی های غذایی که قبل از ونوستات مصرف شدن کامل دفع می شه،به چربی های بدن کاری نداره.حالا حسابشو بکن که چربی وقتی دفع می شه چقدر حال به هم زنه،نمی تونم کامل توضیح بدم،خیلی مودبانه نیست...آره دیگه دیوانه بودم،برای 3 کیلو اضافه وزن دیوونه بازی در آوردم و نتیجه ش 6 کیلو اضافه وزن شد...حالا ونوستات که ضرر نداره،قرص های آشغال ضد اشتها و چربی سوز می خودم،همچین تپش قلب می گرفتم که یه وقتا دعا می کردم که سکته نکنم،نمی خوام یاد اون روزا بیفتم،همیشه با یاد آوریش از بدن نازنینم خجالت بکشم

وای وای شادززززززززززی کشتمت ... من سرم درد میگیره پاراستامول هم نمیخورم مگه اینکه چقدر شدت داشته باشه اونم نصف ، چون میترسم وقتی پیر شدم تاثیر نزاره و من مجبور بشه مثلا دوتا بخورم ... اما الاننننننننننننن که خیلی دختر ماهه رژیمی هستی اینو جدی میگم .

یلدا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

ای جان منم هزار دفعه وسوسه شدم برای قرصها اما جرات نداشتم هورا پسص خوشحالم که نخوردم

آنا جونم برات نوشته بودم که شیرین رو دهوا کردم و ...
حالا که پریده شیرینم دخمل خوبی شده

من منتظرم ببینم کی این جدولتو می بندی خیلی مجذوبش شدم ... جالبه من چقدر به همه حسودی می کنم هرکی هر کاری می کنه منمدلم میخواد

اره خوب کاری کردی یلدا که نخوردی ... میبینم شیرین همون شیرین قدیم شده پس بگو کار خودت بوده ..... ببین الان ساعت 7.30 هست تازه اول شبه چی چی جدولو ببندمممممم . برای منی که همش نگران این بودم که نکنه بدنم ضعیف شه خوبه عسیسم.

یلدا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

اومدم آنا جونم

مادر منم گرسنمهبه خدا من که همیشه گرسنه ام
ببین چه می کشم

فدات بشم عزیزم هر کاری م یکنی بکن اما یه کاری نکن بعداْ ‌از دست خودت ناراحت بشی

یعنی اگه الان فکر می کنی نباید اون اسمشو نبر رو بخوری نخور خانومم گلم عزیزم

آدم با جدولی به این خوشگلی و نانازی دیگه چرت و پرت نمی خوره که
بعد هم شما الان تو جدولت هزار تا چی زمونده بخوری لطف کن اونا رو بخور اگه باز هوس داشتی برو سراغش.... نه بازم نرو چون مطمئناْ‌دیگه هوس نداری

پس خودت هم کوکو سیب زمینی نخور... خوبیش میدونی چیه یلدا برنجججججججججج ندارم و کی حوصله داره برنج دم کنه... خیالت راححت قول میدم

یلدا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

نکته نهایی:

تازه ساعت ۷.۵ هستش نداریم که ماکزیموم تا ۸ مجازی بخوری خالا هرچی خوردی خوردی والا ... تا ۳ نیمه شبم بیدار هستی که هستی معنی نداره که ...

ببینم تا فردا چه کردی///

آنای من می تونه (آیکون بوس)

اره دیگه 8 میبندم بسسسسسه .

فرح بانو سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

چه جدول بیستی آنا جون واقعا باریکلا
امروزم که فوق العاده بودی

حداقل امروز بهم کمک کرد.فرح جون . مرسی

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

آنا بالاخره با قرمه سبزیه چه کردی اغفال نشدی که؟

نخخخخخخخخخخخخخخیر البته اگه شما اجازه بدید یادم بره

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

ولی عجب غذاییه قرمه سبزی بدون برنج هم میچسبه

سبزی پلو ماهی و تن ماهی چطور ، خورشت کرفس چطور اینا هم میچسبه ... اصل کار سایزه ....... من میگم بعد از جدول میچسبه یه فکری کن ....... وایسسسسسا به یلدا بگم

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

من الان گیج شدم این 841 کالری کل روزته منهای ورزش؟
یا کالری کل چیزایی که میتونستی بخوری؟

نخیییییر عزیزم گیج شدن نداره ... اینا همه چیزایی هست که من خوردم و ورزش رو حسابببببببب نکردمممممممممممممم تازه.... بلهههههه

شیرین2 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

پس چرا هنوز یه جاهایی قرمزه تو جدول؟

نه من ابدا سبزی پلو دوست ندارم

شیرین چرا الکی میگی همش که سیاههههه...

یلدا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

آفرین آنا جونم

سلاممممم صبحت به خیر امروز چرا هیشکی نیست یلدا جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد