یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

نتیجه گیری هفته اول بهمن ماه 52.6

 

 

هفته

مقدار   

کالری  

مصرفی  

مقدار کالری 

 سوزانده 

 شده  

با ورزش

وزن 

ملاحظات

1

10050

1275

53.3

کم کالری تر بودم از هفته قبل.

2

9630

1750

۵۲.۶

با اینکه سرما خوردم ،از هفته قبل کم کالری تر و با ورزش بیشتر بودم.

 

خیلی خیلی راضیم از این روند ، کی بود میخواست ترازو رو بغل کنه  منم اینجوری بودم، البته دیروز موقع لباس پوشیدن به یه نتایجی رسیده بودم ولی فکر نمیکردم اینقدر.  این باهم بودن و تمرکز کردن روش فوق العاده ای هست.  از همه کالریهای ناسالمی که خوردم پشیمونم و سعی میکنم این هفته سالمتر غذابخورم و دختر ورزشکاری باشم همچنان . امیدوارم به هر وبلاگی سر بزنم همینقدر مثل من خوشحال باشه امروز.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
میترا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام انا جووون
خوبی عزیزمم؟ بهتر شدی ؟؟
لینکت واسم باز نشده.ببینم برا بقیه باز میشه یا نه؟
میگم تو با این وزنت باربی هستی که!
فدا فدا

راستش هنوز میترا جون خوب نشدم و خیلی بی حالم . اما فردا درست میشم ...فدای خودت. بوسمالی

شادزی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ق.ظ

وای چه خوب،آفرین واقعا

هدی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

زنده باد

شادزی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

چه بامزه،هر دومون 700 گرم کم کردیم؟آره دوستم،راستش خوشحالم،جوگیر بودم اون روز،اصن این مقدار بهتر از 1 کیلو هم هست،خیالت راحته که بهت صدمه نمی زنه،وای چه خوبه که شماها هستین،من دوسال بود که می خواستم به وزن عروسیم برگردم ،پسرفت می کردم به جای پیشرفت،دوستتون دارم هزار تا،همتونو

شادزی جون بعضی ها میگن زانو رو اذیت میکنه ، ولی من مشکلی نداشتم باهاش تا الان شاید به خاطر اینه که من حداقل هفته ای یه بار شنا میرم و اب باعث گرفتن ضربه ها میشه ... خوشحالم که خوشحالی.

یلدا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

صدآفرین بر آنای خودم

خوبی دوستم؟ دلم براتون تنگولیده بود...
من این هفته ماموریت نبودم که... نت نداشتم. نمی دونم چرا بهت نگفتیده بودم

راستی من زیاد خوشحال نیستم فقط 0.5 تا پایین رفتم

وای وای یلدا کوشی ... هک شدی ... نکنه از ادرس این سایتی بود که من گذاشتم... صبر کن برش دارم

یلدا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

آنا جونم اومدم مادر
مرسی بهم روحیه میدی

فرح بانو شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام آنا جوووووون تبریک عزیزم منم امروز می خواستم با ترازو تانگو برقصم آنا جون چه ورزش هایی می کنی؟

انا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

ترسیدم یلدا ، ادرست رو کامل نزاشتی و این ادرس میره تو یه سایت دیگه فکر کردم لینکی که گذاشته بودم باعث هکت شده ...گفتم وای بیا و درستش کن من جواب یلدارو چه جوری بدم . ادرست کامل نیست خوشگل

میترا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلااااام انا جووون
منم مثل تو خوشحالم چه جوررررر....شماها چه مانکنی هستین با این وزنتون! من خجالت میکنم ذوق میکنم!!
خدا رو شکر به خاطر داشتن شماها

فدا فدا

شیرین2 شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

وایییییییییییییییییییی الان من بسیار ذوق زده ام بالاخره تونستم وبت رو باز کنم
همش یه صفحه مشکی نشون میداد
دچار کمبود ویتامین آنا شده بودم
فکر کنم من بودم میخواست ترازو رو بغل کنم ولی این هفته دلم میخواست بزنم لهش کنم
چقدر خوب کاهش داشتی البته این هفته خیلی بهتر بودی و قابل پیش بینی بود.
راستی خوب شدی آنا؟چیزی که ننوشته بودی

ممنونم شیرین جون ... اره راست میگی خودت بودی . ایشا... هفته دیگه دوتایی بغل میکنیم محکم. بهترم ولی کامل خوب نشدم راست میگم.

میترا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

اومدم بگم دارم میرم تردمیل!!! امری نیستتتتتت؟؟!!

ملودی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام انا جوووونمایول چه خوب که کم کردی خیلی خوشحالم .الان ذوق مرگم همه عالین و من کلی خوشحالم

میدونی این وزن کم کردنا اونم واسه ادمایی که دوسشون داری بهت انرژی مضاعف واسه ادامه دادن میده
بوووس انا جون

عزیزمممممم خودت که باورنکردنی کم کردی یعنی میشه منم 51 بشم

هستی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://fatfree.blogfa.com

وای باریکلا ، تبریک میگم


* نه با اتکینز میونه ای ندارم، خیلی فشارم میافته پایین و سردم میشه

منم به نظرم این رزیم یکی از وحشتناک ترین رزیمهاست ... چه جوری میشه ادم کربوهیدارت نخوره اما اونی که بتونه نتیجش عالیه .

ملودی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد