یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

25- 420 کالری

خب من امروز صبح بیدار شدم رفتم استخر ساعت 8:30  رفتم تا  11 که خونه بودم ، غیر از 20 دقیقه دوش و 20 دقیقه سونا من همش فعالیت داشتم چه شنا چه دوچرخه ... 400 تا رو سوزوندم حتمی.   

صبح قبل استخر یه قهوه و بیسکوییت 20 + اش با کلی آب 500 (ناهار)+ قهوه و چند تا دونه کرنفلکس 20  = 540 کالری . 

 

الانم دارم میرم الافی یکم بچرخم تو فروشگاهها با دوچرخه برم شاید ... خلاصه امروزم اگه شب برگردم خودمو نکشم دختر خوبی بودم تا الان . 

 

یه تجربه :امروز کرنفلکس به جای بیسکویت با قهوه  خوردم بد نبود مزش. چون بیسکویتهام هم اونقدر خوشمزه نیست از اونجایی که رژیمیه . جایگزین بیسکویتم میکنم از این به بعد. ( البته نریختم تو قهوه ها ، با قهوه خوردم به صورت خشک. )  

  

خب من رفتم یه سی دقیقه ای رکاب زدم و دوساعتی هم گشتم. فعلا که یه سیب خوردم ۵۰ + یه چای سبز و کرنفلکس۳۰ =  ۸۰ جمع تا الان ۶۲۰ ببینم تا ۳ ساعت دیگه چیکار میکنم. 

 

ساعت ۱۱: من سردرد گرفتم خیلی بد ، شاید اگر خوابیده بودم متوجه نمیشدم ولی به هرحال ده بادوم ۱۰۰+ نون و پنیر ۲۰۰ :۹۲۰ کالری

 

 

 

جمعه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 

 ۹۲۰

-

۵

۱

شنا+دوچرخه سواری+ قدم زدن = ۵۰۰

۹۲۰

ویتامین ث و مولتی

۴۲۰

اخی چه نازی

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

موفق باشی عزیزم
همیشه دخمل خوبی باشی

شادزی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

خوش بحالت آنا جون،منم از فردا دوباره شروع می کنم

شادزی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ


والا آنا جون،من که این فیلمو دوست داشتم،ولی از نظر من خیلی از این جایزه ها حداقل در مورد ایران،سیاسیه،یعنی یه جورایی اگه فکر کنن که می تونن برای اینا تنش بوجود بیارن،جایزه رو می دن...البته فیلم قشنگ بودا،اصغر فرهادی هم که خیلی دوست داشتنیه،اما به نظر میاد که گاهی قضیه فیلم نیست،الان خیلی دانشجو ها سر قضیه مقاله ISI نوشتن مشکل دارن،چون مجله های علمی خارجی تا می بینن طرف ایرانیه رد می کنن مقاله شو به خاطر تحریم ها،اونوقت یه دفعه می بینی یه جایی که اگه ایران جایزه بگیره خبر ساز می شه و دلتمردای ایرانی یه چند روزی به چالش کشیده می شن،ایران جایزه می گیره...خلاصه آنا جونم من که به این نتیجه رسیدم که عقل ماها به سیاست بازی قد نمی ده،سیاست همه جا هست،حتی تو حیطه هنر و شاید هم دایی جان ناپلئون پارانویا نداشت

دقیقا انتخابش سیاسی بود عزیزم هاهاها اره هرچی بزرگتر میشم به دایی نزدیکتر میشیم و شاید اگه سن اون بشیم خودش بشیم که امیدوارم اینجوری نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد