یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

39- 670 کالری

روزتون خوش و دل انگیز. دیشب به خیر گذشت و من یک شب کم کالری و یک صبح شیرین رو با معده خالی خالی سپری کردم. امروزم قرارم این هست که همینطور باشه اخه همش ملودی جون میاد جلوی چشمم که جوونه باربیه چه گناهی کرده که با من همگروه شده و چرا نباید دست تو دست هم شنبه ها با موفقیت وزنمون رو اعلام کنیم ... هان انا حرف بزززن . (شیرین جون نوشت) 

امروز 2 تا انتخاب دارم برای ورزش میتونم تو این هوای -4 درجه برم شنا که خیلی هم لذت بخشه  و انتخاب بعدی اینه که  برم مرکز خرید اصلی که تا اونجا 50 دقیقه  پیاده روی هست اگه بخوام پیاده برم ، انتخاب دوم رو بیشتر دوست دارم چون امروز مثل 5 شنبه های ایران خیلی پرجنب و جوش هست اما تا یکساعت دیگه معلوم میشه چیکاره ام.  

  

 ۱۱ رفتم بیرون ۴ بعدازظهر خونه بودم ، من میخواستم برگردم پیاده، ولی یه برفی یه دفعه امد که نشد.تا الان که حدود۶ هست اینارو خوردم : 

یه فنجون شیر ۵۰ + برگه ۴۰ + نصف بیسکویت از اینایی که همه ویتامینها رو داره ۱۰۰ + مرغ و سبزیجات و نودل و روغن زیتون و سس سویا  ۵۰۰ (یک سوم این ۵۰۰ هنوز خورده نشده گذاشتم تا یکی دوساعت دیگه بخورم + نصف بیسکویت با قهوه ۳۰+ سیب ۵۰ + نارنگی ۵۰ +گردو ۳۰ = ۸۵۰کالری و  حداقل تو این ۵ ساعت  ۳۰۰ کالری سوزوندم . چقدر دوست دارم فردا بیاد و من ۶ کیلو لاغر شده باشم.  

  

خرما ۲۰+ ماست ۱۰۰ = ۹۷۰ کالری ... دیگه میرم مسواک میزنم تا چیزی نخورم. 

  

جمعه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۹۷۰

-

۵

۲

۳۰۰

۹۷۰

-

۶۷۰

 

  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یلدا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام بر آنا جون

خووووووووووووووش به حالت چه لذتی می بری امروز
من بودم که حتماْ ‌انتخاب دوم استاد شده بود...

به قول خودت روزت کم کالری و خوش

نه من گول نمی خورم البته امیدوارم راستی آنا من روز تقلب ندارم اونایی که می بینی از دستم در رفته

ولی می خوام برم تو خطش

سلام به روی ماه یلدا جون ... دقیقا انتخاب دوم استاد شد فکر کنم بیشتر هم بسوزونم اینجوری تو 50 دقیقه پیاده روی مداوم ... اونجا هم یه سه ساعتی استاد بشم کلی میسوزه ... من روز تقلبی که از شب قبلش بدونم که میخوام فردا تقلب داشته باشم رو خیلی دوست دارم و خیلی هم لذت میبرم ...از دست رفته ها یکم که چه عرض کنم برای من خیلی بار منفی داره ... بوس بوس به یلدا جونم کلی خوش بگذره امروز

شیرین2 جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ



واقعا چرا ؟؟ نمیگی همگروهیت داره عمرو جوونیشو به پات میریزه بعد اونوقت تو باز کالریت بالا باشه
آنا یه روز قبول نیست باید یه چند روزی کالریت پایین باشه تا بشه بهت گفت همگروهیه خوب
آنا اگه امروز خرابکاری کنی تضمین میکنم خودم بیامو کلی بهت بخندم خلاصه حواست باشه

شما درست میفرمائید شیرین خانم گل گلاب ... من هنوز انگار تو دوران 2 روز تصمیم گیری شما هستما ... قول دادیها

ملودی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام عزیزمممم.افرین به خاطر دیروز همگروهی جونمهر دو راهش خوبه چون خوب میسوزونی.روز خوبی داشته باشی اناجونم

تا الان خوب بودم ملودی جون ولی تازه ساعت 5.30 هست

شیرین2 جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

چه قانع فقط 6کیلو!

قانع بودن هم جزئ خصوصیات دختر خوب بودن هست

یلدا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

وای آنا میدونم که کلی کم کردی

موفق باشی و فردا حسابی رو ز تقلبت خوش بگذره

باور کن اگه وزن کاذب نیاورده باشی میدونم خودت بیشتر از من کم کردی ... ببین اونارو به خودت زهر نکن دیگه ... دفعه بعد دختر خوبی باش

میترا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام انایی
شبت به خیر..
چقدر خوبه خوابیدن با معده ی خالی...خوش به حالت که نصیبت شد.
ماشالله خوب ورزش میکنی..مطمئنم که فردا پیش خانوم معلم رو سفیدی...
اون خصوصیه...رفتم خوندم ببینم چه گندی زدم دیدم بعععععلههههه!!! غش کردم از خنده!!! حالا مونده تا سوتی های دیگه.
کلا من استاد سوتی دادنم!!!
ضمنا حق هر گونه ویرایش در این کامنت به شما داده میشود!!!

میترا الحمدا... شیرین متوجه نمیشه در مورد چی بود خصوصیمون و بلاکاسکای این سرویس ویرایشو نمیده ... اما اشکال نداره ... چیز خاصی نیست ... خوبه خودتم خندیدی ........ هاهاهاهاهاهاهاهاهاها (این تعداد زیاد هاهاها از لج شیرین بود ... شیرین تعطیله امروز ) میتراااااااااااا نه وزنم فکر نکنم کم بشه امید واهییییییییی بود ... ولی باز تا صبح صبر میکنیم... شاید فرجی باشد ... بیام پیشت ببینم چیکارا کردی

FaATeMe جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

لاغری زیاد خوب نیستا!
من الان ۵۳ام با قد ۱۷۱ولی دوس دارم ۸/۷کیلو چاق بشم!

خوش به حالت

شیرین2 شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

شبت خوش آنا جوووووووووووووووووووون
الهی خواب غذا ببینی

قربون دختر کم کالری خودم بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد