یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

37 - تقلب نامحدود

صبحتون به خیر  

ما اینجا تا ساعت ۱۲ بهم هم میگم صبح به خیر... چیه خنده داره ... 

 

من دارم میرم و تا موقعی که نرفتم بدوم یا راه برم نمیام اینجا ، پس اگر شمارو خیلی دوست دارم باید زودتر برم انجام بدم... البته الان نمیرم ها ، شاید یه ساعت دیگه تازه ساعت ۹ هست یکم هوا گرم بشه میرم... تا اون موقع بوس بوسی 

  

ساعت ۱۶:   تخم مرغ و نون ۲۸۰+ بادوم ۱۰۰+ برگه ۵۰+ موز و گلابی و پرتقال ۱۳۰+ خرما ۲۰+عسل ۲۰+ برنج و تن ماهی و روغن زیتون ۶۰۰ + بیسکوییت ۳۰ =  ۱۲۳۰ کالری   

 

اها اصل کاری یادم رفت  ۴۵ دقیقه استپ زدم ۲۵۰ کالری پرید.  تا شب هم هویج + گوجه فرنگی + سیب خواهم خورد کمی.

  

ساعت ۲۱:  خب من دیدم هیچکی روز تقلب نداشته امروز گفتم خیلی وقته تقلب نداشتم برای همین نزدیک ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ یه تقلب نامحدود داشتم.... گفتم دیروقت بنویسم ملودی جونم خواب باشه ... من همیشه هفته قبل هفته هورمونها پرخور میشم ... میخواستم ننویسم این تقلب نامحدود رو ولی دروغ ندارم که ...  

 

نظرات 16 + ارسال نظر
بچه پررو... چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://partab.blogsky.com

موفق باشی...

مرسی

soli چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.soli-alone.blogsky.com

salam dooste man! onvane vebloget jaleb bood oomadam begam ke man ye zamani yekami chagh boodam be soorati ke hamash ghose mikhordam ama dar arze 6 mah bedoone rezhim ya hatta varzesh 9kiloo kam kardam va shodam 46 kiloo hatki mano midi migoft chikar kardi ke laghar shodi!!!!
alan 50 kiloo hastam va raziam az khodam hame chizi ham mikhoram varzesh ham faghat piaderavi...ghadam ham a60 tas...

bia pisham..

پیاده روی یکی از بهترین ورزشهاست

کرانه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

براساس تراز ای بی ام شما آخرین وزنت باید باید 147 باشه و کمتر از اون یعنی خیلی خیلی لاغری
و از تناسب می افتین البته میل باخودتونه
بستگی داره که زایمان داشتین یا نه

منظورتون 47 هست ... دقیقا درست گفتید

شادزی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

مرسی آنا جون،آخ جون،پس من از این آبنبات نسکافه ای ها می خورم،الان وزن کردم 4 گرمه،می شه 13 کالری،دیگه می رم تو کارش

باید خوشمزه باشه منم این مزه ها رو خیلی دوست دارم حالا با هرچی

میترا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

خب ساعت یه کم از 12 گذشته پس من میگم ظهر به خیر...
انایی من غلط کنم سبزی پلو رو یا تن ماهی و پیاز و زرشک بخورم.برای اغفال کردن یلدا گفتم که دیدم شیرین بیشتر اغفال میشه.بیا گروهشون رو منهدم کنیمممم!!!!
برن پی کارشون. ایششششششش

یه ایکون وووس بلاگفا می ارزه به اینهمه ایکون های اینجااااا!!
یعنی چی بوووس موجود نیس؟

در مورد بوسسسسسسسسسسس خیلی خوب امدی ... الان دیدم برای شانون جون نوشتی میگم خدایا میترا کجاس تا نیای بنویسی که من همینجاهام ... ببین این دوتا باهم فامیلن فکر کنم خواهرشوهر و زن داداش هستن از روی مجبوری اینجوری هوای همو دارن خدا از دلشون خبر نداره فکر کنم شیرین خواهر شوهره چون همش یلدارو مجبور میکنه خصوصی براش بزاره

میترا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

انا خدا خفت نکنه..مردم از خنده از این کشفیاتت!!!
الهی من فدات بشم که امروز کلا حکم تعویض رو غنی رو داشتی برام..ابته هم تو هم شیرین!!
ببخشید از این عنوانی که بهتون دادمااا...اخه روغن سوزونده بودم ولی الان کلی شارژمممم

فدا فدا

ملودی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام اناجونیامیدوارم شب کالریایی خوب خوب بنویسیامیدوارم شنبه اینجوری باشمنه اینجوزی
بووووس گنده

چشم ملودددی خیالت راحححت قول میدم شنبه رو سفیدت کنم (انایی که قول الکی میدهد تا ملودی تا شنبه کمی ارام باشد)

ملودی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

ای درد نگیری دختراناجون واسه من مشخص کن میخوای چقد کم کنی و کالری مجازت چقده تا ببینم دعفات کنم یا نه

عدد بالای هزار میبینم غصم میشه ولی خب چون نمیدونم کالری مجازت چقده نمیتونم چیزی بگم
ورزشت عالی

ملودی خوشگلم من کالری مجاز و این قرتی بازیها ندارم. من میخوام وزن کم کنم فقط هفته ای 400 تا 500 کم کنم خیلی خوبه ... کمتر نه بیشتر شد چه بهتر

یلدا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

نمیری آنا تو (آیکون بوس)
ببین یه کم من نبودم هااااااااااااااا ببین با این شیرینم چه کردی؟

این هفته گروه منو شیرین که خرابکاری شده زیاد کم نکردیم البته بگم الکی نوشتم زیاد کم نکردیم که روحیه ام حفظ بشه هااااا والا در واقع من که اصلاً کم نکردم ... عضو گروه منهدم

وای دختر تو تن ماهی خوردی کههههه ... من اومدم اعلام کنم اون کاه بود...

یلددددددددا جونم کجا بودی ... شیرینتو ندیدی چه بلبل زبون شده بود فقط منو باید دعوا کنی... هی من کوتاه می امدم می امد تو خصوصی ایکون زبون درازی میزاشت که لج منو در بیاره ... اره خواستم هوسم بررره اما گروه ما یعنی من و ملودی کم میکنیم اوووووونم خوب ... چیه چه من کم کنم چه ملودی فرقی نداره اصل گروههه.. هه هه (انایی که کمی دروغ گفت، شیرین ایکون نزاشت تو خصوصی )

ملودی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

اینطوری که باید منتظر شنبه بمونم بدجنس نمیتونم دعفات کنم
خوبه 400-500هم خودش کلیه بهتر از در جا زدنهتا عید حتما به هدفت میرسی عسیسم.بوووووس

بوس به روی ماهت عسیسم

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

به به آنا این آخرین کامنتی که خصوصی گذاشتی بدجور عاشقانه میزدااا
فقط نمیدونم چرا کلمه های عاشقانه انقدر عجیب شدن

دلم میخواست عمومیش کنم همه استفاده کنن

هستی بریم بخندیم به یلدا بگیم خصوصی داریم (انایی که شیرین را اغفال میکند و البته میداند اب در هاون کوبیدن است ) شیرین میگم چه خوب کنترل داشتی تونستی از هفتادو خورده ای بشی پنجاهو خورده ای ... (انایی که باج میدهد تا شیرین شیرین قدیمی بشود.)

یلدا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

آنا تو عالی هستی راست می گم تو وزن تو کم کردن خیلی خیلی سخته
من فکر کنم تو وبلاگم نوشته بودم قبلاً که تو رنج همون 50 یا 50.5 بودم خودمو می کشتم دو هفته 0.5 تا پایین نیومدم

یلداااااااااااااااااااااا حوصله ادمو سر میبری چقدر اخه تو مهربونی ... هرچقدر اذیتت کنم بازم همون یلدایی ... میدونی عاشقتمممممممم

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

اوهوکی از صبح تا حالا مو به سر من نذاشتی به همین سادگی بشم قبلی

من شیرییییییییییییییییینه خودمو میخوااااااااااااااااااااااااااام (انایی که دلش شیرینش را میخواهد اساسی)

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ


بوسه چاقه چاق

فرح بانو پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

شیت بخیر آنا جان مواظب خودت باش خانومی صد تا شکلک بوسه

عزیزززززززززززم ... خیلی ممنون

شادزی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

کلی کالری خوراکی هامو تو سایت های دیگه جستجو کردم،هیچ خطایی بجز ماهی سالمون نبود،حالا تو بابت اون خطا 100 کالری هم به روزام اضافه کن،نمی دونم چرا آنا جون...حالا تا شنبه صبر می کنم

بایدم صبر کنی شادزی جون تا شنبه اما تا اون موقع باید اینجوری باشی چون خیلی خیلی دختر خوبی بودی ، میخواست یه خیلی دیگه بهت اضافه کنم ولی یاد شیربستنیت و ابنباتت می افتم به نظر من شیرینیها مثل کیک و بستنی و شکلات یکم مانع وزن کم کردن میشن و برای دفعشون هم زمان بیشتری نیاز دارن ......... اما در کل عالی هستی تو کم مصرفی کالری مخصوصا این هفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد