یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

24- 2000 کالری

دیشب هم به خیر گذشت و فقط یه چای سبز خوردم.  احساس میکنم بد غذا شدم میلم به غذاها رفته مثلا یه مدت با نودل و سبزیجات و میگو خیلی دوست بودم ولی بعد از یه مدت دلمو زد، حالا سراغ گوشت دلم میخواد برم هی فکر کردم چی بهتره که هم حجیم باشه هم سالم هم خوشمزه باشه ، هوس آش کردم بازم شله قلمکار فکر میکنم خوب باشه هم حبوبات داره هم گوشت و هم هرچقدر دلم بخواد میتونم توش آب بریزم.  

ساعت 8:39 شیر+اسپشیال ک =250  کالری   

ساعت 14: هرچی دیروز دختر خوبی بودم امروز ساعت 11 که رفتم انباری یه چیزی بردارم چشمم به خوارکیهای مامان افتاد که همراهم کرده بود چند ماه پیش، خداروشکر خیلیش خراب شده بود و ریختم دور ولی بعضی چیزها  مثل زردآلوی خشک ، انجیر ، نون خشک محلی، اینا سالم بود و منم خیلی وقت بود نخورده بودم هی خوردم خوردم ،خودم نبودم یکی درونم نشسته بود با ولع هی از دستم میگرفت و میداد پایین ، اش خوشمزه هم اماده شد و یه پیاله خوردم ، فکر کنم امروز باید برم راه برم راه برم راه برم ... بالای 2000 شد به گمانم  

  

 خب دوباره طلسم استخر شکسته شد اگه خدا بخواد رفتم ۴۵ دقیقه اروبیک آبی بقیشم دوچرخه زدم. از اینکه همه روز شنبه وزنشون کم بشه من زیاد بشه یا کم نشه غصه میخورم اخه چرا باید اون همه نون و برگ زردآلو میخوردم

 

 

پنجشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۲۰۰۰

یکچهارم شیرینی نارگیلی 

۲۰۰

۵

-

۲۰۰

دوچرخه 

اکوا۶۰

۲۲۰۰

-

۲۰۰۰ 

بترکی

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هدی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

انا جون کاش منم میلم به غذا از بین میرفت

شاذزی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ


آخی عزیزم،ایران نیستی یا با مامانت توی دو تا شهر جدایین؟

ملودی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

بگم عیب نداره که چرا خیلی عیب داره واسه ادمای رژیمی خب زیاد خوردن عیبه دیگهدیروزو عالی بودی سعی کن دیروزو هر روز تکرار کنی عزیزم

ملودی دعوام نکن من نبودم گفتم که یکی نشسته بود درونم ... ملودی چرا من نمیتونم وبلاگتو ببینم فقط یه صفحه میبینم روزهای آرام هیچ نوشته ای نداری

یلدا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://chagh57.blogfa.com

تفلدت مبارک دوستم وای خوب منم تفلدم بود بیا ببین من روز تفلدم چه کردم خودمو کشتم اما استشکالاتی نداره دوباره جبران می کنیم

اما راستش تو که روز تولدت اینهمه خوب بودی جای تعجب داره بعدش چرا اینجوری کردی؟!

امدم وبلاگت جواب بدم فعلا نشد. ارور داد ولی تولد خودت بیشتر مبارک. نمیدونم والا چرا اینجوری میشم بعضی روزا . اما خدایی دلم برای اون خوراکیها تنگ شده بود و گرسنه هم بودم وقتی دیدمشون.

نینا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://momoftwins.blogfa.com/

یه سوال آنا جان
اسپشال ک رو چقدر میخوری که کالریش رو 250 میگیری ؟ من 30 گرم با 50 میل شیر کم چرب میخورم طبق جدول روی برچسبش 30 گرمش فقط 116 کالری داره با 100 میل شیر هم که حساب کنم میشه 160 تا.

ملودی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://aram7770.blogfa.com

انا جون عب نداره که نمیبینی زیاد ارزش دیدن ندارهمیخوای با یه مرورگر دیگه امتحان کن شادی باز شد واستبوس انا جون

نمیدونم یعنی از بچه های دیگه میتونی پیغام بگیری حتما با یه مرورگر دیگه امتحان میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد