یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

29 - 1000 کالری

ساعت 6:41 - دیشب از غصه هشت خوابیدم. فکر کنم صورتم هم غمگین بود وقتی خوابیدم. اما خب این اولین و اخرین روزم نبوده و نخواهد بود. امروز باید خوب باشم.  تا الان قهوه خوردم و چای سبز . امروز تا ساعت دو میخوام خیلی چای سبز داشته باشم. ورزش هم شب انجام میدم اروبیک ابی چهل و پنج دقیقه و نیم ساعت شنای سرعتی (مربی امونم رو میبره) ، ساعت دو تا شیش هم مهد هستم میگن بازی با کودکان ساعتی 200 کالری میسوزونه ، خودم هم که برمگیردم خونه خیلی خسته هستم ولی من از ترسم جزء کالری سوزانده شده هیچ سه شنبه ای نمیارم. 

تصمیم گرفتم از این به بعد حتی اگر کالریم بالای 1000 هم شد شیر یا ماست و صد گرم پروتین حتمی جز برنامه غذاییم باشه میترسم عضله از دست بدم و اینو دوست ندارم  (انایی که نگران عضله های نداشته است ) 

 

 

امروز اینارو خوردم  :  خرما ۱۳۰+ بیسکویت ۲۰+ پیتزای دیروزم ۶۰۰+ قرمه سبزی و برنج ۵۰۰+ ماست ۱۵۰ =۱۴۰۰  کالری . 

 الان ساعت ۶:۲۰ هست باید  ۷:۳۰ استخر باشم برای ورزشم تصمیم دارم برم و فکر کنم ۴۰۰ بسوزونم (مهد و دوچرخه و اروبیک و شنا )  میبندم این پستو. 

 

 

سه شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۷۸۰

۶۲۰

۵

۱

۴۰۰

۱۴۰۰

-

۱۰۰۰

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
شادزی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

آره آنا جون،خیلی می سوزونه بازی با بچه ها،یه بار یکی از این هنرپیشه های هالیوود(شایدم مجری بود) باهاش مصاحبه می کردن که چطور کم شدی،گفت علاوه بر مناسب خوردن،لاغری من دو تا راز داره،که یکیش بازی با بچه ها هر روز بعد از کارش بود...
می گم به میتی سلام منو برسون ،بگو تورو خدا وقتی از خونه می ره بیرون علامت مخصوصشو یادش نره ببره

خدا خفت نکنه شادزی ... الان که دختره نازیه کم میخوره ... هنوزم دارم میخندم ... میگم به اقاشون اینو یاد بدیم داشته باشه برای روز موادا ... ای من بگردمت میترا

یلدا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://chagh57.blogfa.com

آنا جونم نبینم تو رو غمگین

تو که اینهمه زحمت میکشی بهتر هست بعضی روزا استراحت داشته باشی فکر نکن خرابکاری میشه یا زحمتات هدر میره
با لبنیات هم شدیداْ‌موافقم چون جدا از پروتئین باعث میشن لاغری از قسمتهای خوبی از بدن باشه

منم شنا می خوام

عزیزم منظورم این نبود که بری بشینی بخوری ها ...که مطمئنم خودت می دونی چی کار باید بکنی ولی غمگین هم نباش

عزیزززززززززم مرسی. امروز خوبم و تو فکر خرابکاری نیستم راستش پیروز به خودم قول داده بودم خرابکاری کنم ولی نه با چیپس اگر 1000 تا بادوم میخوردم اینقدر ناراحت نمیشدم که رفتم اون چیپسو خوردم ... اینو نمیدونستم که لبنیات این خصوصیت رو داره . مرسی جونم

هستی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://fatfree.blogfa.com

به خانوم ورزشکار .. بنظرم با دکتر مشورت بکن که بهت بگه دقیقا چی رو کی بخوری تا عضله از دست ندی

منم شنا میخوام[2]..

میترا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

مامور مخصوص حاکم بزرگ وارد میشود!! میتی کمااان!!!!

راست گفتیااا...ی جا باید واسه لبنیات بزاریم.شیر که شنیدم تثبیت میکنه وزن و.ولی ماست خوبه برای لاغری.
میدونی چیکار کنیم؟ بادمجون کباب میکنیم سیر هم میریزیم ساطورش میکنیم بعد میریزیم توو ماست.اینجوری هم ماست خوردیم هم یه وعده غذا! سیر میکنه واسه بادمجونش.
صبح که وبت رو خوندم اینکار رو کردم.حالا موقع ناهار بخورم ببینم چه خبره بعد بهت خبر میدم.

عزیززززززززززززم .
میترا خیلی رژیمی هست دیگه این یه وعده غذا ... کم میاری بعدها من گفته باشم ... یه حرفی نکست باربی زده بود منم قبولش دارم دختر ... یکم بیشتر بخور مامی

یلدا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

آنا نتونستم جلوی خودمو بگیرم و نگم من روزی هزار بار میرم رو ترازو
همه رو روانی می کنم

نکست باربی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

خیلی عالی پیش میری .

دعا میکنم سرعتت بشه توووپ .

ممنونم باربی جان

وفا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://mydiet.persianblog.ir/

عزیزم توموفق میشی

ممنونم

میترا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

انا جون
خیلی این ماست و بادمجون خوشمزه بود.امتحان کن.
بعدش من با همین اینقدر غذا سیر میشم.اصلا هم تلاش نمیکنم که کم بخورم.من فقط هله هولم حذف شده.
امروز با 550 تا جدولو بستم. ولی الان در حال ترکیدنم.الویه پخیدم رزیمی فرد اعلا!!!
میگمااا این جاریت چه با کلاس بوده که 55 سال قبل اسمش رو گذاشتن میترا!!!

تو دوست منی یا اون هان هان هان ...

شیرین2 سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

انا ننویس این پیتزا رو اینجا با احساسات من بازی نکن میرم با پیتزا خودکشی میکنما
هر وبی میرم دقیقا چیزایی که من دوست دارم خوردن یهنی اگه یه صبح تا شب وبای رژیمی رو بخونم احتمالا شهید میشم
حالا خوبه اون کلی هم ماکارونی خوردم

خودم هم والا خجالت میکشم مینویسم ولی فکرمیکنم باید بنویسم تا درس عبرتی بشه برای دیگران ... اما ماکارانیییییییییی با ته دیگ اوووووم

شیرین2 سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

راستی آنا جان بسیار ممنوم بابت کامنت ظهرت

قربونت برم امیدوارم دیگه خبر بد نگیری شیرین جون.

یلدا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://chagh.blogfa.com

وای آنا جونم مرسی
امروز تو چه خبر؟ می خوای سورپریزمون کنی؟

راستی من به خورشت کاری خامه نمی زنم ماست میزنم اصلاْ‌ هم بد نمیشه امتحان کن

میترا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

میبینم که تو هم بیداری!!!!
من امتحان دارم فردا و الان دارم درررس میخوووونم!!!!
تو واسه چی نخوابیدی؟؟!!!1
ببینم تو ایران نیستی نه؟اهاااا بگو پس.من چه بدونم اونجا ساعت چنده!!!

یلدا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

هی آنا بانو بدو بیا گزارش دیروز یادت رفته که...

میترا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام بر جاری میترا خاااااانووووم
خوبی ؟ صبحت به خیر عزیزم...

بابا قرار شد تو میتراجون باشی اون میتراکمان اونوقت میترا خانم کیه این وسط ... لوس شدیا تو دوست منی یا دوست اون

فرح بانو چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

آنا خانوم امتحانو خوب دادی؟این کالری ناسالم یعنی چی؟

فرح خانم اون میترا کم خوراکه بود که امتحان داشت عزیزم. بعد کالری ناسالم مثل بیسکوییت چیپس زهرماری پیتزا اینا

یلدا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

می دونی دوستم وقتی کل گزارش خوردنها میشه یه خط نیست عادت ندارم باورم نمیشه همش همین باشه بوس
مرا عفو کن تو بهترینی...

یلداااااااااااااااااااااا یعنی چی عادت نداری ... یعنی من اینقدر شیکمو هستم اما باور کن دیشب که برمیگشتم هیچ نایی نداشتم با خودم میگفتم بابا مردم چه جوری این همه کم میخورن و ورزش میکنن ...

میترا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

میبینم که حالت بدتر هم خواهد شد!!!
بجنب انا بانوو بجنب عقب نمونی هااااا
....
عزیزم ایشالله زود خوب میشی.برم امتحان لعنتیمم بدم و بیامو خلاص!!!
بووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد