یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

23- 500 کالری

خب اول یه هوراااااااااااا من امروز تولدمه تولدم مبارک.  

 بچه ها ممنونم بابت تبریکاتون منم همه ارزوهای خوبو براتون دارم.  

 

 

ساعت 10:13 - تخم مرغ و نون و بادوم =200 کالری.  

ساعت ۱۴ : یه لیوان سوپ آماده ۵۰ + یکچهارم پیتزای پیاز و پنیر ۳۰۰ + سیب ۵۰ = ۴۰۰ کالری 

ساعت ۱۹:  موز و قهوه و بیسکوییت و لبو و هویج و خیار =  ۱۸۰   

۴۵ دقیقه استپ به اون سختی انجام دادم اما وقتی وزنمو دادم سایته میگه ۲۷۵ کالری سوزوندم . استپ منظورم اینه    http://www.gamercize.net/stepper.htm   . 

دلم املت میخواد ... اما میخوام امروز دیگه چیزی نخورم جبران دیشب ببینم چیکار میکنم.  

 

  

چهارشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۳۶۰

۴۲۰  

پیتزا  

بیسکویت

۷

۴

۲۷۵ 

استپ

۷۸۰

-

۵۰۰

 

 

  

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

تولدت مبارک امیدوارم کادوهای خوشگل بگیری و از کسی که دوسش داری خبری بهت برسه

ملودی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزمامروزو عیب نداره رژیم نداشته باشی بترکون امروزوبوس انا جون

عسل چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://asal63.blogfa.com/

سلام. تولدت مبارک

شیرین2 چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام آنا جان تولدت مبارک
هزار سال به این سالا(معمولا ریزش داره هزار سال که هر چقدرم کم شد دیگه صدسال تا بمونه ازش)
انشاا..هروز جوان تر شادتر و خوش هیکلتر از دیروز باشی

نینا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

تولدت مبارک آنا جان .
اگر منظورت خشکی پوسته که نه عزیزم فعلا" مشکلی ندارم . آب و چاس سبز زیاد مینوشم و در کنارش مولتی ویتامین و مینرال هم هرروز میخورم . میدونی که زینک (همون روی خودمون ) برای ÷وست و مو خیلی خوبه . ویتامین ای هم همینطور. با مکمل ها کمبود رو جبران میکنم .

شادزی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

آنا جون مبارکه تولدت،شب خوبی داشته باشی و همه چی عالی باشه
شادزی
اسم مستعارم نبودا،منظورم این بود که شاد زندگی کن

نینا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ


تازه فهمیدم سوالت چی بود نه عزیزم . آب و سبزیجات زیاد مصرف میکنم .تا ببینم تاخیر دارم زودی 2 تا سی لاکس میندازم بالا .

فرح بانو پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

به به تولدت مبارک آنا خانومی ایشالا هرسال سالم تر و خوشگل تر و لاغر تر و خوش تیپ تر شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد