یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

33- 3000کالری

 نمیخواستم اینقدر زیاد بشه ولی اگاهانه میخواستم تا 1700 هم بخورم ، بادوم زمینی ها قبل ناهار کار دستم داد. فردا هم با یه دوستی بیرون قرار دارم به صرف شیرینی و قهوه و چون این دوستم بارداره و از اینکه بارداره ناراحته نمیخوام بگم من رژیمم و غصه بخوره برای همین به خاطر دوست فردا هم اگاهانه کالریم کمی زیاده ولی فردا ورزش میکنم و امروز یعنی شنبه ها ورزش بی ورزش ... منظورم اینه که شنبه ها کویت ،  ولی دیگه نه اینقدر.  

 

 شب نوشت : بلاخره من تیر خلاص رو به خودم زدم و یه ۷۰۰ تا دیگه کالری به بدنم دادم که یه وقت زیادی احساس خوشحالی نکنه ...

  

 شنبه :

مافین 200+ تخم مرغ و نون 150+ بادوم هندی 400 + خورشت کاری و برنج 1400 + پرتقال 100 + آب و مخلفات ۷۰۰

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۲۰۵۰

۹۵۰

۴

۲

کویت

۳۰۰۰

امگا۳و۶

۳۰۰۰

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ملودی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام بر اناجون

سرچ کردم زده بود 100گرم برنج 360کالری.یکی از بچه ها زده بود 250و شادزی زده بود120.بعد من یه سری از یکی از بچه ها پرسیدم گفت هر قاشق برنج 50کالری داره منم 3قاشق خوردم 150گرفتم بیشتر بگیرم بهتر از اینه که کم بگیرم دیگه

ملودی هر قاشق 40 بیشتر نداره بعد تازه من خوندم 2 قاشق نوشته بودی نه 3 عزیزم.

هستی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://fatfree.blogfa.com

وای چه روز باحالی!! ..

جلوی تایتل هر پست مقدار کالری روزانه ام رو نوشتم،
از 1400 شروع کردن، این هفته به 1200 رسیدم

امیدوارم زیر 1100 دیگه نره

فقط یه باحالی داشت که من هرچقدر دلم خواست برنج خوردم...

میترا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام انا جون خودممم
تو که دوبله سوبله کالری میزنی! همینجور رو هوا میزنی که سر ما کلاه بزاری!!!
الان فکر کردی خیلی زرنگییییی؟!
تو هر چی کالری بزنی من منهای 700 میکنم!!

نه باور کن اوسسسسسسسستاد امروز کم زدم که زیاد نزدم ... کته ام حواسم نبود همش بزنم دیدم ابش تموم شده سنگ شده مجبور شدم آب و روغن بهش اضافه کنم ... خیلی وقته که من روغن نمیزنم اما امروز 2-3 قاشق ریختم و تا دلم میخواست جای شما هم خوردم اوووستاد

میترا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

از بس نشستی اینجا زاغ سیاه منو چوب میزنی دیگه نمیتونی به غذا و خونه زندگیت برسی! بایدم برنجت سنگ بشه!
ای حلقه زن ای شناگر ای چی جی پیشال خور!
منم میخوام بخرم.به درد بخور هست انا جون؟
طعم و این چیزا داره؟؟
کالریش کمه؟؟

میترا اینو خوب امدی بعد ارام میگه برنجش یکم شل شده منم اصرررررررررار که نه این برنجه این مدلیه یادت نیسسسسسست . حلقه زنوووو خیلی خوب امدی

یلدا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

از دست شماها
نمیرین الهی

آنا بانو مواظب کالریها باش خواهر
میشه مثل هفته پیش من هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

البته من که خوشحال هم میشم شماها انقده زیاد زیاد کم نکنین مثل من تنبل بشین

من تقریبا اندازه خودت کم کرده بودم یلدا جون که ... بیا به میترا حسودی کنیم چشمش بزنیم یک کیلو و نیییییییییییم خواهر کم کرده الان داره چشمام هم مثل چشم زنها میشه. دیگه یلدا جون خودت خورشت کاری درست کنی دیگه نمیششششد بعد از 3-4 ماه بود خواهر

فرح بانو شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام چرا از بارداریش ناراحته؟

dos nadasht maman mishod,makhsosan alan ke taze kar peyda karde bod ... ama man behesh goftam to ke migi yeki ro mikham dige 36 salete moghashe, man kholase deldari midam mesle ye dokhtare khob

میترا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

اینقد وبت رو باز کردم ویروس گرفتم انا.این ویروسه سرما خوردگیت افتاده به جونم!!
میخوام بخوابم ولی بفرمایید شام رو چه کنم؟!!!

کشتمت بفرمائید شام رو نگاه میکنی ولی قهوه تلخ رو ندیدی اوستااااااااااد بگو گل پسرت یه بار یکی از اون قسمتهای اوستااااااد رو بزاره ببین ، تا متوجه شی من چه جوری بهت میگم اوووووووستاد. اینجا تازه ساعت 7 شب هست قربون . ارام خورشت کاری خورده خوابیده بنده هم نشستم یللی تللی.

نکست باربی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ق.ظ

امروز خوش بگذره . مراقب غذای بیرون و رستوران گردی باش که اغفال نشی .

ممنون باربی جون حتمی.

زی زی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

چه شاده اینجاژبهتون تبریک میگم
یه ق برنج 40 کالری داره اگه خودت بدون روغن درس کنی که خیلی کمتر

ممنون زی زی جون . من فکر کنم روغن نزنیم 20 هم بشه هر قاشق زی زی جون

میترا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام انا جون...روزت به خیر
غیبت داری هاااا...رو به راهی؟؟؟
خب اینجوری من دلواپس میشم!!
اها قرار بود با دوستت بری بیرون صفا. خوش بگذره عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد