یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

30- 1550 کالری

ساعت 9:17 -من نمیدونم دوباره سرما خوردم دیشب یا خیلی ضعیف شدم... امروز من شنا نمیرم گفته باشم ، جون ندارم دیگه یا راه میرم یا خونه استپ میزنم  تا الان هم فقط یه پرتقال 50 خوردم، روی ترازو هم نمیرم . 

  

ساعت ۱۵:۳۰ - سه پرتقال ۱۵۰ + نون و تخم مرغ ۱۵۰+ خرما ۹۰ + ماهی و پوره اسفناج و سیب زمینی ۵۰۰  = تقریبا ۱۰۰۰ کالری 

امروز به احتمال قوی هیچ ورزشی نداشته باشم جدی ناتوانی بدنم رو حس میکنم از تنبلی نیست مگه اینکه ناهارم که همون ۵۰۰ ماهی باشه رو بخورم بهتر بشم برم ...

  

ساعت ۱۹.۱۵ - بادوم ۴۰۰ + ماست ۱۵۰ = ۱۵۵۰ کالری  

راست میگم حالم خوب نیست درد ندارم اما کلا نای راه رفتن هم ندارم و مریضم 

 

 

 

چهارشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۱۵۵۰

-

۶

۵

-

۱۵۵۰

ویتامین ث

۱۵۵۰

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام آنا جونم چرا سرما خوردی قربونت برم الهی زود خوب شو منو کمک کن تا لاغرشم

من فدات بشم خوشجلم ... موفق شدی عسیسم

فرح بانو چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

چه خنگ بازی درآوردم هااا ویلاگ 2 تاتون رو خوندم بعد یه جواب تلفیقی واسه تو نوشتم امیدوارم زودتر سرحال شی آنا جونم مواظب باش آرام همسرس ازت نگیره

ملودی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام انا جونایشالله که سرماخوردگی نیس و دوباره جون میگیری .روز خوبی داشته باشی عزیزم بدون کالری بد

ملودی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

خدا از دهنت بشنوه که من 2 کیلو کم کنم
میگم اناجون یه کم کالریت بالا نیس؟

نمیدونم والا... بدنم که میگه کم بوده تا ببینم اخر هفته چی معلو میشه

میترا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

اوووومدم...
داشتم ادامه گزارشات رو مینوشتم!
تو هنوز خوب نشدی؟؟؟ یه سوپ بار میزاشتی بهتر نبود انا؟؟
اخ بادوم نوشتی یادم اومد پسته ایی که خوردم رو ننوشتم توو جدول!!

عصر به این ور بیشتر شد ... سوپ فردا ...

میترا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

زودتر خوب شو..مواظب خودت باش عزیز دلم...
من امشب زودتر میخوابم...
دلم یه جورایی شده...اخرین امتحان...اخرین روز دانشگاه...خداحافظی با همکلاسیا....
هییییی روزگار....

شادزی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

قربونت برم عزیزم،ناراحت شدم که مریض شدی،مراقب خودت باش...
نه بابا ملودی،معلوم نیست این آنا کالری هاشو چجوری حساب می کنه،فکر کنم 100 کالری می خوره،بعد تو دلش می گه بذار 400 تا حسابش کنم که خیالم راحت بشه که درسته،3 ساعت ورزش کنه،اینجا می زنه 500 که یه وقت ریا نشه

شادزی اینو خیلی خوب آمدی ... میترسم اینو بگم باز روم زیاد بشه ولی با اینکه من بیشتر چیزها رو وزن میکنم باز چشمی میگم اخه پوره سیب زمینی و اسفناج فوقش یه لیوان بشه 80 تا ولی من یا 150 میگیرم یا 200 ... ورزشم که دیدی دیگه

ملودی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

عجبابدن ادما باهم فرق داره هر کدوم با یه کالری خاصی وزن کم میکنه .جدا از اینکه واقعا تو زیاد میزنی کالریتو و ورزشتو کم
بوس انا جون

بوس عسیسم

شادزی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://shadzidiet.blogfa.com

ها ها ها،آره می دونم چجوری حساب می کنی،یکی از دلایل نا امیدی منم همین بود،وقتی پی بردم به این نکته ناامیدیم برطرف شدجدولمو و کاهش وزنمو با تو مقایسه می کردم...ولی خب وقتی میبینی اینجوری از نظر روانی کمتر می خوری،روش خیلی خوبیه

راستش شادزی جون من به این نتیجه رسیدم همین که شیرینی و چیپسو و برنجو کم کنم و 3-4 روز در هفته هم ورزش داشته باشم کم میشم ولی فعلا حداقل تا 50 میخوام کالری شماری داشته باشم همین چیزای سالم رو هم حواسم باشه چیکار میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد