یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

17 -1150 کالری

این برنامه غذایی امروز من خواهد بود قول میدم  

غذای اصلی :نصف نودل + کلم سفید+ هویج + لوبیا سبز + ماهی + =۳۵۰

یک تا دو لیوان سوپ آماده : ۲۰۰ 

سه خرما برای چای سبز : ۹۰ 

پرتقال و سیب :۲۰۰  

سالاد کلم قرمز و وهویج + یه قاشق روغن زیتون :    ۱۵۰ 

تقریبا میشه ۱۰۰۰ کالری و هیچکدومو نمیتونم کم کنم  چون حالم خوب یعنی سرماخوردم اما همینو هم رعایت کنم کلی از خودم راضی خواهم بود. آها حتما یکساعت میرم پیاده روی قول میدم. بنابراین مشود ۱۰۰۰-۳۰۰=۷۰۰ کالری و این خیلی خیلی هیجان انگیز خواهد بود. 

 

ساعت ۲۲.۳۶ خب اصلا هم روز هیجان انگیزی نشد چون من اینارو خوردم: 

دولیوان سوپ ۱۰۰+ خرما ۳۰ + شیرینی ۲۰۰ + سبزیجات و سیب زمینی و گوشت ۵۰۰ + دوتا نون از عصبانیتم ۳۵۰ + میوه ۱۰۰  = ۱۳۰۰ کالری  حالا که نگاه میکنم زیاد هم افتضاح نشد اونجور که فکر میکردم.

 

 

۵ شنبه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

۱۳۰۰

۴

۴۵ دقیقه پپیاده روی 

۱۵۰

۱۱۵۰ 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شادزی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

آنا جون اگه دوست داری یه جدول مثل مال من بذار،هر وقت اون کالری خونه آخر به صفر برسه،یعنی یک کیلوگرم کم کردیم،البته اگه حول و حوش دوره پری نباشیم...هر روز که دوباره جدول بذارم بجای 7500 عدد روز قبل رو می ذارم تا به صفر برسه...اگه هم خدایی نکرده بیشتر از کالری لازم شد بجای منها ،جمع می کنم

اره منم جدول درست میکنم اما از اونجایی که دوستت تنبله یکم کوچیکتر.شادزی خیلی خوبه که هستی عزیزم.

ملودی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://aram7770.blogfa.com

سلام انا جان.برات ارزوی موفقیت میکنم.من تا الان کالریامو حساب نمیکردم ولی چیز زیادی هم نمیخورم در طول روز فک کنم اگه حساب کنم 300 400 تا بیشتر نشهانا؟باید کی خودمو وزن کنم؟چرا وزنم تو طول روز 300 400گرم تغییر میکنه؟
موفق باشی

سلام ملودی . من فکر میکنم شنبه ها وزن رو باید اعلام کرد ولی چون شنبه تعطیله انگار یکشنبه منم راستش مطمئن نیستم...واقعا 400 تا میخوری؟ نه شوخی میکنی. وزنتم تغییر میکنه چون خانم خوشگله تو طول روز میخوری و می اشامی من که صبحها قبل از صبحانه مثلا همیشه شنبه ها ساعت حدود 7 خودم رو وزن میکنم حالا ببینیم قانون جدید چیه .

شادزی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

منم خوشحالم که تو هستی رفیق

من چون در گیر امتحانامم، سعی می کنم از خونه نرم بیرون،وقتی میبینی می نویسم راه رفتن،یعنی راه رفتن تو خونه(همزمان با خر زدن)...وقتی بیرون مثل آدم برم پیاده روی، مینویسم پیاده روی
بااینکه خیلی هم آروم راه نمی رم ولی کالریشو مثل راه رفتن آهسته می نویسم که یه وقت تقلب نشه
آنا جون من کمتر از 1200 نمی خورم،چون خیلی زیاد مستعد ریزش مو هستم

باشه خوشگل کمتر نخور ولی من باید حتما کم بخورم ولی سعی میکنم منم زیر 1000 نخورم... اخه نه اینکه همیشه بالای 1700 نمیخورم ... هاهاها... درس بخون از نوع خر زدن شاید برای درس هم یکم بعد بازی کنیم .

ملودی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://aram7770.blogfa.com

خوبی؟در چه حالی؟

هنوز خوبم ولی میدونم امروززززززززززز خرابه کارم... قرمه سبزی دارم ... سعی میکنم خیلی کم بخورم نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد