یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

22- 1700 کالری

ساعت ۱۰.۴۵ - قهوه و بیسکوییت ۲۰+ عدس پخته با آب فراوان ۲۵۰ + پنج تا بادوم ۵۰+ امگا سه و شش + سه لیوان آب =  ۳۲۰ کالری  

  

ساعت ۱۴:۳۰ - تخم مرغ و نون و پرتقال ۲۰۰ + دو لیوان آب = ۵۲۰ کالری 

  

ساعت ۲۰:۳۷ -  دو تا موز ۲۰۰+ نودل و ماهی و سبزیجات ۲۵۰+ شیرینی  ۴۰۰  + بادوم ۱۰۰ =۱۴۷۰کالری 

 

باید میرفتم استخر امشب ولی از اینکه هوای سرد بود ترسیدم دوباره سرما بخورم بعد با خودم گفتم پس چرا پول دادی بعد لجم گرفت شیرینی خوردم ولی بازم به خیر گذشت میخواستم همه چی بخورم  مثلا کلی بادوم یا چیپس ... اما خدایی سرد بود میمردم اگه میرفتم. 

+نان ۷۰+ بادوم ۱۵۰ = ۱۷۰۰ کالری  

سه شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۱۲۸۰

۴۲۰ شیرینی

۶

۴

-

۱۷۰۰

امگا

۱۷۰۰

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شیرین2 سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام خانومی
آنا مطمئنی با من بودی؟ آخه سرعت کم کردن من زیاد جالب نیستا
وزنت که خدایی خیلی خوبه البته هرچی دنبال قدت گشتم ندیدم جایی نوشته باشی ولی خدایی وضعت خیلی بهتر از منه

کنار وبلاگت به نظرم تو دو ماه 5 کیلو کم کرده بودی شایدم سه ماه بود... من 5 کیلو تو 5 سال هم کم کنم کلامو میندازم هوا. قدم 157 وزنم 54 سنم 36

یلدا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://chagh.blogfa.com

وای آره عزیزم بدی ناخنک همینه که تو می گی
از دستم در رفت

اشکال نداره خوبی این رژیم شمردن کالری اینه که میتونی دوباره از نو شروع کنی

هدی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

آنا جون در چه حالی دوستم؟

خوبم عزیزم من شنبه یکشنبه ها خرابکارم خودتهم که دیدم تو جدول خوب بودی

فرح بانو سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام آنا جان هم اسم دختر عموی منی

شادزی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ


آنا جون سالم خوریا،خوش بحالت...تا عید می رسیم به وزن دلخواه ایشالا

فرح بانو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

آنا خانوم لینکت کردم

یلدا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

گل من بابا تو هم خیلی خرابکاری نکردی که ...
فقط یکی باید تو گوش ماها زمزمه کنه وقتی عصبانی میشیم و لجمون میگیره از هرچی کار و روابط یا حتی خوردن خودمون یا ورزش نکردنامون نشینیم بیشتر بخوریم
نمی دونم چرا دوست دارم بی اختیار خودمونو دوبله تنبیه کنیم

راستی دوستم وقتی وزن پایینه کم کردنش سخت تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد