یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

36 -1445 کالری

شبتووووووون خوش و آرووم. 

 

اینجا اینقدر سرد شده ، آرام نیمزاره که من برم شنا و اروبیک امشب ، میگه از دربیای بیرون باد بخوره بهت سرما میخوری (شوهرم دوستم داره خب) نه بابا میگه سرما میخوری منم میگیرم  منم خسته بودم از خدا خواسته تقصیر شنا نرفتن رو انداختم گردن ارام و الان قبل از خواب شما باربیهای اینده چند خطی مینویسم،  راستش امروزم همش سرپا بودم پاهام نمیکشه که استپ بزنم  . 

 

شیر ۱۰۰+ نون و پنیر ۱۰۰+ ساندویج ماهی ۵۵۰+ بادوم ۲۰۰ + موز ۱۰۰ + عسل ۲۰ + بیسکویت ۳۰+ سوپ ۲۰۰ + هویج و گوجه و کلم و لبو ۵۰ + پرتقال ۵۰+ خرما ۴۰ = ۱۴۴۵ کالری . (ملودی منو کشته )    

کارای خوبم این بود که به نوشابه و اون نونه که خیلی خوشمزه بود به ۷۰ گرمش نه گفتم و قبل از غذاهم کمی لبو خوردم تا جلوی اشتهای ۵ ساعت گرسنگی رو بگیره ... راضیم از اینکه همشون سالم بودن و خودم میدونم غیر از چند تا بادوم تو هچکدومش زیاده روی نکردم.... (انایی که جلوجلو از خودش دفاع میکنه )   

سه شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۱۴۴۵

-

۶

۲

-

۱۴۴۵

-

۱۴۴۵

  

 یه بوس چاق برای شما 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

اخی عزیزممممم.اول بگم خسته نباشیجلوجلو از خودت دفاع کردی بعدشم کلی رحمی بودی دلم نمیاد چیزی بهت بگم

خودت گفتی شنبه وزن کم نکنی میام دعفا بگم از حالا
بوس گلم شبت اروم

مرسیییییی ملودی جونی جانی. دعوام نکنی بیشتر نتیجه میگری ... اما سرحرفم برای شنبه ها هستم ... بوسی شب خودت هم اروم .

یلدا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

آنا جونم خیلی هم گیرشم فقط تو واحدمون همین دو تا خانوم هستیم اونم حسابی اهل شره و ببخشید پاچه ورمالیدست واقعاْ‌حوصله رو اعصاب راه رفتناشو ندارم برای همینم نمی خوام باهاش مستقیم یا بد حرف بزنم تو کار هم همین جوری رو اعصابمه

راستی عزیزم امروز که خوب بودی لازم نیست از خودت دفاع کنی من که مشکلی نمی بینم ... یه شاگرد تنبل که معلومه متوسط کلاس هم براش شاگرد زرنگ حساب میشه

یلدا کاش یه چیز دیگه میخواستم از خدا با خودم گفتم اوووووه الان باید تا فردا صبر کنم که یلدا بیاد سرکار ولی میبینم که از خونه هم وصل میشی جونی جانی والا فعلا که زرنگتر از من بودی هفته اول هفته قبل هم مثل هم بودیم...

همکارت هم پس اگه اینجوریاس هیچی دیگه فقط نبینم از دستش حرص بخوری یلدای مارو اذیت کنی ها . ندید بگیرش نکبتو.

میترا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام انا جووووون
تو کالری روزانت چقدره انا که هم وزن کم میکنی هم ماشالله خوب میخوری!
خوش گذشت امروز؟ منم ت این 3 هفته فقط یه بار رفتم شنا! هر وقت میخوام برم کاری پیش میاد .

این هفته خوب نبودم میترا دیگه 1400 و 3000 خیلی مسخره بود ولی در کل من فکر نمیکنم کم کالری باشم ... موهاتو دوست دارم خیلیییییییی مبارکه

شیرین2 سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

آنا از دست تو غش کردم از خنده با اون کامنتت
داشتم همون موقع گزارشمو مینوشتم

دل به دل هست دیگه شیرین جونی

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

بوسس چاقه چاق

شاذزی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام آنا جونم،مطمئن باش کم می کنی با این حساب،فقط شنبه پر کالری بودی...رو چه حسابی می گی که من اونقدر کم می کنم؟من دارم کالری مورد نیاز برای 0.6 کیلو کاهشو می خورم،باورت می شه؟البته یه چیزی هم بگما،به خاطر اینکه خیالم راحت بشه کمترین سطح فعالیتو برای تعیینش انتخاب کردم

سلام شادزی جونی جانی . من اولین هفته ای که رژیم گرفتم ( 4 هفته پیش) خیلی کم کالری بودم همینجوری مثل خودت 700-900 از 55 شدم 53.8 البته بعدش ضعیف شد بدنم ( چون من 10 سال به 10 سال هم سرما نمیخورم ولی بعد ازاین رژیم سرماخوردم و هنوزم خوب نشدم (تشخیص انا و ارام) اما دوست دارم ماهی یه بار یه هفته کالریم بره زیر1000 یا حتی 800 فعلا که بدنم نمیکشه .

یلدا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

اوکی دوستم دیگه بی خیالشم

افرین

شادزی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

آخه آنا جونم اولا که هفته اول رژیمت بوده ،بعدشم من این هفته ورزش نکردم
خلاصه خدا از دهنت بشنوه ولی من یواشکی هر روز می رم رو وزنه و می دونم چه خبره،از این خبرا که تو می گی نیست
ولی راضیم،چون هدفم همون 0.6 کیلو هست،دوست دارم دوستم

نه عزیز دلم من هرروز خدا رژیم هستم منظورم از هفته ای هست که با شماها شروع کردم. دوما تا شنبه هنوز وقت زیاده ... خندم میگیره هنوز میری رو ترازو ..

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ


آنا الان میخواستم برم برای یلدا خصوصی بذارم گفتم اول تو رو در جریان بذار

شیرین جون اولا سبزی پلو با تن ماهی یادت نره عزیززززززم. یاد یلدا میافتم میخواسته با کله بره توش ... الهی بگردمش دوست داره خب... بعدم من که از محتویات خصوصی شما با خبر شدم ... از خصوصی خودم و یلدااااااااااا خبر نداری (انایی که اعتراف میکند هیچگونه سر و سری با یلدا ندارد و دروغ گفته است)

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

من شیفته همین صداقتتم
آناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دست از سر اون سبزی پلو بر دار تا ضعف نکردم این وسط ولو شم

چشم چشم حتمی پهلوون ... میگم مرسی شیرین جون بابت خصوصی عزیزززززم. ولی من گفتم بزارم همه ببین تا یکم پز بیام

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

آنا الان میخواستی پز بدی که خصوصی داری
نننننننننه من از همینجا شدیدا تکذیب میکنم کدوم خصوصی

بابا همون قبلیه خصوصی بود دیگه من عمومیش کردم مگه نه شیرین ... افرین اره گفتی ... داری میخندی ... دیدی اره گفتی شیطون

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خصوصی چی هسا اصلا؟

والا منم از شما و یلدا یاد گرفتم هی میگید خصوصی خصوصی.

شیرین2 چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

آهان اون از اون جهت

از کدوم جهت ... اها تو خصوصی گفته بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد