یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

35 - 1480 کالری.

سلام  

 

ساعت ۹ : تخم مرغ و نون ۱۹۰ + بادوم ۵۰ + عسل و چای سبز ۳۰ + پرتقال۴۰ =  ۳۱۰ کالری.  

نمیدونم امروز ورزش رو تعطیل کنم یا نه پاهام خسته هست ، فردا هم روز شلوغیه نمیدونم حالا تا شب خدا بزرگه . بیام ببینم باربیهای اینده در چه حالن. 

عصبانی نوشت : اخه من نمیدونم چرا بلاگفا اینجوری میکنه اگه مشکل داره خب همه باید اشکال داشته باشن الان من یلدا و میترا رو میتونم برم راحت پیام بدم اما مثلا شادزی یا فرح بانو  دائم ارور میده (هرچهارتا با جون خوانده میشود) 

 

ساعت ۱۷.۲۳ :  آشی که کلی توش آب بازکردم ۶۰۰ + بادوم ۵۰+ سیب ۵۰+ خرما ۲۰ + کلم ۱۰ + مرغ ۷۰ = ۸۰۰ کالری  

میخوام ماست بخورم و لبو و چای سبز تا شب، البته اگه گول زرشک پلو رو نخورم. 

 

ساعت 18.45 : بله گولم زد و من یه کفگیربا کمی مرغ خوردم 350 + لبو 20 :  370 

 

نمیدونم چرا نه گفتنم به غذاها کم شده شاید ناهارم رو خیلی زود میخورم و ۵-۶ گرسنه میشم ، باید ناهار و سبک بگیرم . میخواستم امروز با ۱۲۰۰ تموم بشه که نشد. 

 

 فردا هم خوشگلها من نیستم و موقعی میام که شماها خواب هستید . شما دخترای خوبی باشید منم سعی میکنم بهتر از امروز باشم.

  

دوشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۱۴۸۰

-

۶

۲

-

۱۴۸۰

مولتی

۱۴۸۰

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

اره
منم خیلی ها رو نمی تونم کامنت بدم
قاط ه دیگه باگفا
مگه نمی دونی
بعدشم شما از قد و وزنت بگو بیشتر با هم اشنا بشیم
البته قدمای اینجا می دونن که من تا 3- 4 ماه از حضور در وبلاگ ها نگذشته باشه لینک نمی کنم الان دیدم لینکیدی م گفتم ناراحت نشی اگه من یه ماه دیگه لینکت کردم چون من یه 5 سالی هس در خدمت اینجا هستم واسه همین میرم پیش اونایی که هی هستن نه این که هی وابسته ی عاطفی شم بعد دیگه طرف نیاد و من سرخورده شم اساسی
بعد روحیه ام حساس ه دیگه

هاهاها من این قد و وزن این بالای وبلاگم رو برای خودم نزاشتم که خودم میدونم چقدرم ... شما رو بگو که برای متوجه شدن رفتم سراع جدول شانون جان. اما من 36سالمه با 157 قد وزن الان 52.5 ... من هرکی رو نخوام یادم بره و از وبلاگش خوشم بیاد، لینکش میکنم خانم کوهنورد. اشکالم نداره اگر من لینک نشده باشم . شلوغتر از این حرفام که بخوام به این جور چیزا گیر بدم... راحت .

میترا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ


سلاااام انا جووونم
خواهرم ناهار مهمونم بود دیگه مشغول ناهار درست کردن و این سوسول بازیها بودم!!
خوبی تو؟
دلم تنگ شده بودددددد...اووووووففففففففففففف

من این فدا فدا رو خیلی دوست داشتم را به راه به ارام میگم اونم بی ذوق اصلا تحویلم نمیگیره ... به خودت میگم که مزشو میدونی فدافدا

شیرین2 دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

اوه اوه ذات همایونی چه عصبانیه مدیر بلاگفا رو بفرستم دست بوس خانوم
برای منم همینه الان چند روزه اصلا یه سری از وب ها نمیتونم کامنت بذارم رسما داغونه
آنا الان من گوله روحیه شدم کامنتت رو خوندم بعد هی میخواستم خودمو تحویل بگیرمو روی ماهمو ببوسم
نمیشد(اصلا هم بی جنبه نیستم)

بایدم گوله روحیه باشی با این کنترلی که داشتی روی وزنت دسته کم نگیریها این موضوع رو ... واسه روی ماهت چیکار کنیم بدون ماچ مونده ، خودم بهت میگم ماچمولی

شیرین2 دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

vhsjd آنا چه نوع نونی میخوری ؟کالریشو چقدر میگیری الان اینی که نوشتی یعنی 120 تا برای نون بوده؟ من کلا با این کالری نان درگیرم حالا هر نوعیش باشه

نون امروزم سیاه بود شیرین جون روش نوشته بود هر 100 گرم 242 من 50 گرم خوردم 120 حساب کردم . ولی حق با شماست کالری نون رو در اوردن مشکله

فرح بانو دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

آره آنا جون منم یه ده باری تلاش کردم تا واسه هستی پیام گذاشتم در مورد مطلبی واسه عید گفتی عزیزم هیچ خودتو ناراحت نکن همین که تو این کشور نیستی همیشه یه جورایی تو هالیدی هستی عزیزم

البته اینجوریاهم نیست اینجا هم خودت میدونی که مشکلات خودشو داره فرح جون اما من برعکس ارام دوست ندارم تعطیلات عید ایران باشیم الکی زیادی مهمون بازیه و من دوست ندارم ...

شیرین2 دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

ممنون آنا این میزانی که برای تافتون و لواش گفتی خیلی خوبه به قول تو حتی اگه بیشترم باشه لااقل گیج نمیزنم چقدر خوردم بعدم بگم کم حساب کردم

هوراااااااا من یه جای دیگه هم میتونم فدا فدا رو به کارببرم ... فدافدا شیرین جون

شیرین2 دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

میگم دیالوگ نویسیتم خوبه ها من که از این همه فیلم فقط یه دیالوگ یادم مونده اونم مورد مصرف نداره :
قیصصصصصصر کجایی که داشتو کشتن

همون بهتر که مورد مصرف نداره ، امیداورم دیالوگ به این تلخی خیلی زود از یادت بره .

میترا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام انا جون
یعنی من وجدانم درد میگیره یه غذایی مینویسم بعد یکی هوس میکنه...اونم کی؟ کسی که ایران نیس!!
ببخش عزیزم..
انا یکی از همکلاسیهای من به نامزدش میفت فدا!
من فک میکردم اسمشه .حتی توو گوشیشم به اسم فدا سیو شده بود.یه بار ازش پرسدم اسم نامزدت چه با حاله!!!
گفت اسمش نیس من از بس دوسش دارم بهش میگم فدا جون!!!
چقدر شوشوی اینا شانس دااااره!!!!!

نگو عزیزم نوش جونت بشه نمیدونم با اون چهارقاشق اصلا مزش رو فهمیدی یا نه ... اصلا نوش اون اشخاصی که خوردن خورشت میتراجونو. واقعا خدا بهشون شانس داده با این خانمهای نمونه

خوشگل خانم دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://kargaherejim.blogfa.com

آنا جون سلام.
خوشحالم که رژیمتو داری حفظ می کنی.
موفق باشی عزیزم.
عاشق موسیقی خونتون شدم

ممنونم. خوشگل خانم

ملودی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام اناجون.چه همگروهی بامعرفتی خدا نصیبم کرده تا نیام پیشت که شما از اونورا نمیای

باید کم کم تمرین کنی نه گفتن به غذاها رو عزیزم .به هدفت فکر کن نه گفتن اسون میشه.فردا روز خوبی باشه واست اناجون

سلام به روی ماهت ملودی... دست پیش گرفتی پس نیافتی. من که امدم خوشحال خندان گفتم ملودی باهم همگروه شدیم و این حرفها شما به روی خودت نیاوردی دخترجون ، منم گفتم حتما میخوای بری به شانون جون بگی انا زیاد میخوره من باهاش همگروه نمیشم ...

میترا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

داشتم بفرمایید شام میدیدم این پسر همیشه گشنه ی من داشت یه تخم مرغ کره ایی فرذاعلای باباپز میخورد!
ردم توو رگ حساااابی!
همسایه هم خوابه نمیشه رفت رو تردمیل! نه که خیلی وزن کم کردم گند هم میزنم!
...
توام مال خودمییییی..

خدایی تخم مرغ یکی از بهترین غذاهاست ، مخصوصا اگر مردا درست کنن ... نوش جونت هنوزم میگم وزن مایعات بوده. تو هم مال خودمی

شادزی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ق.ظ

آره آنا جون ،بلاگفا این مشکلو داره همیشه،خوش بگذره بهت،زودی بیا

باورکن شادزی جون این بلاگفا دیروز من رو گرسنه کرد... راست میگم

یلدا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://chagh.blogfa.com

سلام بر آنا جونم

قربونت برم با اون جون خوندنت و نوشتنت
ضمناًممنون از تلقینات من امروز حتما ًخوب خواهم بود (آیکون بوس محکم)

من قربون خودت برم با یه بوس چااااااااااااااق یلدا جونم

ملودی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

eeeeeeانا جونم این چه حرفیهببخشید اگه باعث شدم این طوری فک کنی.من بس خنگول تشریف دارم و تنبل نظراتو جواب نمیدم بعد چون وبه همه رو باهم باز میکنم یادم میره کی چی گفته تو وبلاگم واسه همین در مورد موضوعات وبلاگ خودتون میحرفمواقعا شرمنده اناجونم

یه انایی که بغضش داره میترکه ، یعنی نمیخوای بری به شانون جون بگی

شادزی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

دلم تنگ شد برات خب

منم عزیزم زیاد

فرح بانو سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام آنا جون شب و روزت بخیر هر جا که دنیا هستی خوش باشی
کاش شکلک بوسه بود بوست می کردم اون جمله آخرت که گفتی من وقتی بیام شما خوابید نمی دونم چرا دلم گرفت
به قول قدیمی ها در یمنی پیش منی

سلام فرج بانو جان شب و روز شما هم بخیر. ممنونم مهربون ... بس که خوش قبلی این حسو داری عزیززززززززم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد