یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

18 =1500 کالری

من امروز قهوه و بیسکویت۵۰ + نون پنیر و بادوم ۴۰۰  ( من در مقابل نون خیلی بی اراده هستم) + قرمه سبزی و برنج ۱۲۰۰+ یه لیوان سوپ ۵۰ + تنقلات 100 = ۱۸۰۰ کالری . فردا هفته هورمونها تموم میشه شاید بهونه من و اشتهای منم تموم بشه.

 

جمعه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

۱۸۰۰

۴

پیاده روی ۹۰ +

تو فروشگاهها چرخیدن ۱۵۰ دقیقه =۳۰۰

۱۵۰۰ 

بترکی

نظرات 2 + ارسال نظر
شادزی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

اونقدرام که می گی بد نبوده،اگه یه روز آدم پرخوری کنه اونقدرا مهم نیست به نظر من،مهم اینه که بیشتر از کالری لازم برای تثبیت نباشه که مال تو ظاهرا نبوده

اره ولی من اینو دوست دارم که بعد از کسر ورزش زیر 1200 کالریم باشه... درست میشه

ملودی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://aram7770.blogfa.com

مطمئنم میتونی انا جان حتما میتونی.نمیتونی خودتو با سوپ یا سالاد سیر کنی که پلو خورشتو کمتر بخوری؟
اینجا چه شکلکای بامزه ای داره

موفق باشی عزیزم

ملودی جان اتفاقا خیلی سوپ برام خوبه ولی از بیرون امدم و گرسنم بود و تا بیام یه چیزی درست کنم قرمه سبزیو دیدم و خوردم... مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد