یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

34 -1200 کالری

من همش در حال خرابکاری نیستم . امروز دقیقا 60 دقیقه هم دویدم هم راه رفتم  و امدم گزارش بدم و برم دنبال زندگیم.  330 کالری سوزانده شد.  

 

۲۰۰ کالری هم  با استپ سوزانده شد. 

نشد به کیک نه بگم و ببخشید کوچیک هم نبود قشنگ یه تیکه بود فقط سعی کردم خامش رو بزارم کنار ولی شرمنده ۶۰۰ کالری حتمی داشت +  آش شله قلم کار ۶۰۰ + پنج بادوم ۵۰ + یکچهارم پیتزای پنیر و پیاز۲۰۰ + پرتقال ۱۰۰ + ماست ۱۰۰ +برگه ۵۰ + سیب ۵۰ = ۱۷۰۰کالری  میدونم زیاد شد ولی چاره ای نبود. 

 

یکشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۹۵۰

۸۰۰

۵

۳

۵۰۰ 

استپ 

دویدن 

راه رفتن

۱۷۰۰

مولتی

۱۲۰۰

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ملودی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

عالی عزیزم

ممنون ملودی جون

ملودی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

انا جون از بقیه ی روز چه خبر عسیسم؟

الان مینویسم

شیرین2 یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
کجایییییییییییییی آنا
هنوزم داری میدویی خوب دختر همین طوری ادامه بدی از جو خارج میشی
بدو بیا ین یه خط برا ما آب و نون نمیشه

همین الان

یلدا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://chagh57.blogfa.com

آنا جونم آفرین به این همه فعالیت بهت افتخار می کنم

ضمناْ‌خواهش می کنم به خاطر من انقده خودتو اذیت نکن که کمتر کم کنی و ... شما زیاد کم بکنی من بیشتر خوشحال میشم

میترا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

آنا؟؟ از صبح نبودی حالا اومدی بدو بدو همین یه خط رو نوشتی در رفتی؟؟؟
من نمیخوااااام...یه کم لاو بترکون برام کمبود محبت گرفتم امروز از دوریه تو.
کی گفته تو دختر بدی هستی؟؟؟ تو خااااانومی

واقعا ... نیاز داشتم یکم دوستم داشته باشی. بعدم گفتم بنویسم بایم سراغتون

میترا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

آنایی
من اسپیشیال کی خریدم.همون که یه k قرمز داره روش.
گفتی 30 گرم از این با یه لیوان شیر کم چرب میشه 200 کالری؟؟؟
سیر میکنه که به عنوان یه وعده غذایی بخورم؟

اره میترا جون من الان جعبش کنارم نیست ولی فکر کنم نوشته 100 گرمش 370 کالری که 30 گرمش میشه 111 کالری یه لیوان شیر کم چرب هم 100 هست (تقریبا یه شیرپاکتی کوچولو یه ذره بیشتر) =200 من با به عنوان ناهار و شام نمیتونم ولی صبحانه اره به نظرم سیر میشی خوب.

شیرین2 یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

آنابه شیوه جدید هواداری میکنی خواهش میکنم انقدر هوامو نداشته باش یه وقت ذوق مرگ میشما

باز خوب کیک خوردی بنده هفته قبل که شیرینی رو خوردم یه دو هزارتایی فکر کنم کالری بود یهنی فکر کنم همش خامه بود بعد یه جاهاییشم با کیک تزئینش شده بود انقدر هم که شیرین بود من داشتم متحول میشدم

هفته قبل گذشت تموم شد مهم اینه که 2 روز بود زیر 500 بودی و البته شایدم امروز همینطور بوده ... هر روز که زیر 500 هستی تو قیافه باش خودم میام پیشت شما زحمت نکش.

فرح بانو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

احوال آنا خانوم ورزشکار خوش به حالت من که با این زانوی قراضه ام درگیرم بعد ورزش پروتیین بخور عضله سازی کن خوش تیپ
راستی آنا جون وزنت که عالیه یه بیست کیلویی فکر کنم از من کمتری هم سنم که هستیم قدتو می تونم بدونم؟

دقیقا نگرانی منم همین از دست ندادن عضله هست فرح بانو جان من 157 هستم. امیدوارم زانوهات زودتر بهتر بشه و رژیمت خوب و موفق پیش بره

میترا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ


انا جون مرسی که اینقدر خوب توضیح میدی. ولی من اصلا درد ندارم. فقط خسته میشم. وگرنه بیشتر هم میتونم بزنم.
من چند سال رزمی کار میکردم واسه همین بدنم عادت داره به ورزشهای سخت. این چند سالی هم که تکواندو رو گذاشتم کنار ورزشای دیگه میکردم ولی نه مداوم.پیاده رویمم هیچ وقت ول نکردم.هفته ایی سه روزم به راه بود حتما!
فقط هله هوله ی زیادی منو به این روز انداخت!!!بازم مرسی عزیزممم

نکست باربی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ

امیدوارم کالریهات رو دست بالا حساب کرده باشی . البته برای تثبیت خوبه و ورزشا هم کمکت میکنه .
خوبه که بدنت عادت کنه با کالری بالا هم خووب بسوزونه .

میدونم باربی جون 3000 تا دست پایین بود ولی به هرحال شد و کاریشم نمیشه کرد

شادزی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

آنا جونم نکنه گرفتار غرور بعد از پیروزی شدی؟3000 تا دیروز دادی بالا رفت؟!!!یاد زحمتامون بیفت،نخوره تو ذوقت شنبه عشقم؟

دقیقا غرور پیروزی بود البته قرار گذاشته بودم ک به خودم استراحت بدم و تعطیل و اینا ولی دیگه نههههههههه 3000 تا باور کن 3500 هم شاید میشد. و اصلا شنبه رو حرفشو نزن من اگه کم نکنم میافتم به عصبی خوری از غصه ... سعی میکنم تا شنبه دختر خوبی باشم. البته من اگه ورزش رو ازش کم کنم ماکزیمم 1300 باشه از خودم راضیم چون تا الان جواب داده بدنم مگه اینکه عکسش ثابت بشه که برم زیر کالری پایینتر... بوسی.

یلدا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://chagh57.blogfa.com

آنا بانو لطفاً انقده سنتو به رخ ما نکش مادر! منم که تقریباً همسن توام که...
من مشکل تو رو هم با کالری دارم و هم با ورزش یعنی کلاً بدنم زود خودشو وفق میده و اصرار داره که وزنمو ثابت نگه داره هم لاغر شدن هم چاق شدن
سوخت و ساز و هوش بدن عالی... متناسب با هر شرایطی
منم راستی قدم 163 هست همیشه وزن حدود 47 رو دوست داشتم که البته معمولاً 50 بودم اما الان که یه نی نی دارم فکر می کنم همون 52 برام عالیه با این حساب من کمتر از تو باید کم کنم هوراااا

دقیقا 52 خیلی خوبه برات من جایی میخوندم خانمها باید وزنشون 10 تا از قدشون کمتر باشه تا جیجل باشن . منم 47 برام ایده اله اما از رو کنکجاوی دوست دارم ببینم میشه مثل قیدما با لباس برم رو ترازو 44 باشم .... عمراااااااااااااااااااا نه فکرشم میکنم نمیخوام میام درگوشت میگم برای چی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد