یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

32- 750 کالری

من امدم ولی اخرشب مینویسم چیهاهاها خوردم . ورزش هم نکردم.  

 

 اینم عکس استپ هست شادزی جون : http://www.gamercize.net/stepper.htm 

من البته با وزنه های یکی کیلویی انجام میدم ... ولی نفسه منو میگیره . من ۴۵ دقیقه انجام میدم ۱۵ دقیقه اخر حتی صورتم هم عرق میکنه (شایدم چون خونه انجام میدم اینجوریه) فروشنده میگفت ۱۵ دقیقه ۱۴۰ تا میسوزونه ولی من میزنم به همون سایته به من میگه ۴۵ دقیقه ۲۷۵ کالری میسوزونه  که من چون با وزونه میزنم کمی بیشتر میگیرم .   

 

امروز اینارو خوردم : 

شیرکاکائو ۱۵۰+ تخم مرغ و نون ۱۵۰+ شکلات ۵۰+ گوشت و پوره سیب زمینی و سبزیجات (بادمجون ، کدو ، هویج ، کلم ، جوانه ) ۵۰۰ + نصف مافین ۱۵۰+ پرتقال ۵۰ = ۱۰۵۰

۴۵ دقیقه استپ با وزنه = ۳۰۰ کالری

  

جمعه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۸۰۰

۲۵۰

۴

۲

۳۰۰ استپ

۱۰۵۰

-

۷۵۰

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


شما میخواین لاغر بشیم من هم میخوام چاق بشم

ملودی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

صبح هاها بیا اعلام وجود کن شب اعلام جدول ها هاها


شادزی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ق.ظ

مرسی آنا جونمTباز نشد عکس،شب میام دوباره سعی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد