یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

نتیجه گیری هفته دوم بهمن ماه - 52.5

 

 

هفته

مقدار

کالری

مصرفی

مقدار کالری

سوزانده

شده

با ورزش

وزن

ملاحظات

۲

۹۶۳۰

۱۷۵۰

۵۲.۶

با اینکه سرما خوردم ،از هفته قبل کم کالری تر و با ورزش بیشتر بودم

۳

۱۲۱۳۵

۱۰۷۰

۵۲.۵

هرجور حساب میکنم فردانباید وزنی کم شده باشه مگه اینکه ...

 

 

 شنبه پیش چه جوری بودم امروز چه جوریم ، ۱۰ دفعه رفتم روز ترازو گفتم به خاطر اون ورزشها  شاید کمتر نشون بده ولی نه ......... عصبی نیستم که بگم میخوام بیافتم به غذا ولی خیلی غمگینم اخه چرا من باید این همه روز تقلب میداشتم اخه نه اینکه قبلیهاش کم کالری بودم خیلی باید روز تقلب میداشتم ... کالری مصرفی من تقریبا روزی ۱۷۳۳ بوده با کسر ورزش ۱۵۸۸ ... خب معلومه دیگه چی میشه  ... این هفته ۱۳۰۰ میگریم  در جمع بشه ۹۱۰۰ کالری ، ورزش هم حداقل ۴ روز انجام میدم  و منم کسر نمیکنم ....  جالبه داره حالم یواش یواش بهتر میشه بیام سر بزنم به شما عزیزان دل ببینم چیکارا کردید. سرصبحی یلدا جون رو داشتم ... یلداجونم عالیییییییییییییی بودی.

 

  

نظرات 18 + ارسال نظر
میترا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

انا؟
چقدر کالریت توو این دو هفته فرق داشت؟!!اینهمه تفاوت؟
اینهفته که کالریت بالا بوده برای هفته ی دیگه اذیت نمیشی بخوای کالریت رو کم بگیری؟
اخه چرا اینکارو کردی با خودت عزیزم؟!!!
فردا منتظر معجزه خواهیم ماند!!!

اره هم زیاد خوردم هم کم ورزش کردم ... چیکار کنم شدددد میترا جون

فرح بانو شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

آفرین آنا جون عجب کالری سوزوندی واقعا خسته نباشی عزیزم حتما واسه خودت یه باربی هیکل ورزشکاری هستی اون بیسکوییتی که گفتی یعنی هم بیکوییته هم مولتی ویتامین؟جالبه کاش اینجا هم بود به دخملی که مولتی ویتامینشو نمی خوره می دادم لطفا مارکشو بنویس اگه جایی رفتیم ببینم پیدا می کنم از تو و همه گلها که مرتب بهم سر می زنید ممنونم و یه دنیا دوستتون دارم

دست رو دلم نزار فرح بانو جان ... این هفته فکر نکنم کم کنم ... اما اره یه بیسکویتی هست که خیلی هم خوشمزه هست دلت نخواد 56 گرمه 206 کالری داره اما من اینو از یه خانمی تهیه کردم که مواد لاغری میفروشه مثل قرص چای و پودرهایی که با شیر مخلوط میکنی و تمام ویتامین هارو داره با درصد بالا . فکر نمیکنم ایران بتونی پیدا کنی چون فکر کنم امریکایی باشه اما در هرصورت این مارکشه HERBALIFE ، مثلا یه پودرهایی داره ک موقع ورزش میتونی بخوری و باعث لاغری میشه ...اما راستش من غیر از چند تا بیسکویت چیزای دیگش رو امتحان نکردم ...

بس که خودت ماهی فرح بانو جان

شادزی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ق.ظ

من می گم کم می شی،آخه روزای آخرش خوب بودی آنا جون
ساعت چهار و نیم صبحه و من از شدت سیری خوابم نمی بره،از 4 بیدارم،باورت می شه؟این چکاری بود من با خودم کردم،لذتی هم نبردم آخه بدبختی،پریروز خوب بود ولی دیروز همش بدون کنترل و مسخره
هی باربی رو اذیت کردم که تو چجوری این همه خوردی،سرم اومد،تا من باشم تو دل کسی رو خالی نکنم

شادززززززززززززززی جون حالا پشیمونم به خاطر همه اون روزهای تقلب ... دلم از اون دو (دویدن) میسوزه ... اخه چرا اونهمه خوووووووووووردم ... بیام ببینم شما چیکار کردی خودت که داشتی خیلی خوب میرفتی جلو

یلدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

آنا شاید مثل مال من معجزه شده باشه 50 دفعه رفتم رو ترازو

57.5 بودم اشتباهی در کار نیود

یلداااااااااا اخه تو همیشه دختر خوب و مهربونی هستی واسه همین نتیجه کارت عاللللللللللللللللللللللی بوده عالییییییییییی داری میرسی به من ها

سارا بانو شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.sarabanoo.blogfa.com

سلام بر انا جون امیدوارم هفته خوبی رو پیش رو داشته باشی و شنبه آینده نتیجه خیلی عالی بگیری

مرسی عزیزم ... برای شما هم همینطور

شادزی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

آنا می خوام ایشالا این عادت مسخره وزن کردن رو از سرم بندازم،خیلی هم سخته،روم نمی شه بگم ولی از اونجایی که دور همیم که به مشکلاتمون اعتراف کنیم و حلشون کنیم می گم،من الان دقیقا 11 ساله که بجز شاید 10 روز هر روز خدا ،خودمو وزن کردم،وقتی می خوایم دو روز بریم مسافرت،می ذارم تو چمدونم وزنه رو،باورت می شه؟حالا تو حسابشو بکن که چجوری باید رو خودم کار کنم بابت این عادت مرضی،طفلکی همسرم اون اولا شاخ در میاورد،الان دیگه عادی شده براش،بمیرم من براشباور کن اگه وزن نمی کردم اینجوری نمی شد،یهو اولش آگاهانه گفتم شاید بیشتر مصرف کنم خوب شه،بعدشم مسخره افتادم رو غذا...اگه اون روز خودمو وزن نکرده بودم فکر کنم حداقل 600 گرم کم کرده بودم(حداقل)...به همسرم گفتم وزنه رو بردار بذار یه جایی که من ندونم کجاست تا جمعه،یادش رفته ولی امشب حتما می گم برداره،این عادت چون خیلی مزمنه ،فکر نکنم راه دیگه ای بجز اینکه وزنه از دسترسم خارج باشه داشته باشه

الهی بگردم اوضاع اینقدر وحشتناکه ، قصه شما و ترازو مثل قصه من و موچین هست ، دقیقا منم اینکارو میکنم به ارام میگم این موچینها رو بردار تا یکماه به من نده ... ولی ببخشید هیچوقت دووم نیاوردم بیشتر از شاید شاید 10 روز و گرفتم ازش ... شادزی یعنی نخ میکنمااااااااااااااا ، کوتاههههههههههه میکنما ... قبلنا گیر میدادم به موهام ولی یه بار رفتم از زیر شونه مثلا 20 سانت بلندو کردم 2 سانتی هی خانمه میگفت کوتاه کنم این مدل خوبه ها میگفتم اره بعد موهایییییییی سالم رنگ نخورده سشوار زیاد نخورده کناریهام یه جوری نیگام میکردن یعنی اخه این چه کاره ای ولی کوتاه کردم ... اونوقت موقع بلند شدننننننننننننننننننننن وای یاداوریش هم منو عذاب میده ، برای همین دیگه غیر از رنگ کردن درب و داغون کردن موهام کار دیگه ای باهاشون ندارم ... (مسافرتوووو بگو ای خدااا ، بده به ایشون نگه دارن حتما کارسازه یه هفته چشم روهم بزاری تمومه ، (دقیقا 600 رو کم کرده بودی حتمی ) اشکال نداره درست میشه عزیزم ... این هفته

یلدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

تو خودتم ماهی دختر

ژس ژرا اعلام وزن نمی کنین؟ میترا و شیرینمم نیستن

ای بابا من امدم ببینم بچه چیکار کردن

یلدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

آنا جونم غصه نخور دختر
من که هزار بار بهت میگم خیلی وزن کم کردن برای وزن تو سخته خیلی

نبینم آنای بی روحیه رو هاااااااااااااااااااا

اتفاقا بهتر شد که وزن کم نکردم خیلی داشتم دیگه پرو میشدم همش تقلب تقلب ... این هفته درستش میکنم

میترا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام انایی
همین که اضافه نکردی خیلی خوب بود عزیزم.ایشالله این هفته دختر خوبی باشی.خوب که هستی بهتررر بشی.
همیشه فرصت هست.الهی شکر که سالمییم...
من 1.300 کم کردم.

اییییییییییی جونم دختر خوب ... 1300 خیلی افرین و خسته نباشید داره عزیزمممممم

شادزی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

هر روز،قبل از اینکه چیزی بخورم و بعد از دستشویی!تازه چی بگم از این دیوانگی،من اغلب قبل از خواب هم شبا وزن می کنمولی اون چیزی که به شما اعلام می کنم مال صبح هست...
حال و روز منو باش،حتی روم نمی شه تو وبلاگ خودم بنویسم اینارو
عیب نداره درستش می کنم،از امروز هر روز میام بهت گزارش می دم که هنوز خودمو وزن نکردم...هر وقت جدولم به صفر رسید ،وزن می کنم،دوست دارم آنا جون

هم گزاش بده هم خواهشا بگو اقای همسر این ترازو رو از جلوی چشمت برداره ... نه با جدولم کاری نداریم (زرنگی میخوای مثلا سه شنبه جدولت صفر شد بری وزن کنی ... نخیر ) فقط همون شنبه های خودمون صبحها وزن کن عزیزززززززززززززززززززم ... منم دوستت دارم هوااااااااارتا

شادزی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

بذار دیگه اینم بگم که کامل تخلیه شم
بعضی وقتا هم روزی 3 یا حتی 4 بار
ولی بیشتر 2 بار
دیگه درستش می کنم،قول می دم به خودم و خودت...
البته بذار برات بگم که این عادت از کجا شروع شد،رژیم پویا کاشانی رو یادته؟یه موقع (دوران نوجوانی من)معروف و همه گیر شده شده بود و منم ثبت نام کردم...رژیمش که خوب بود و منم نتیجه گرفتم،ولی یه چیزی که تو جزوه هاش نوشته بود این بود که راز تناسب اندام وزن کردن هر روزه س تا از خودتون خبر داشته باشین،می گفت روزی دو بار خودتونو وزن کنین،یه بار قبل از خواب و یه بار ناشتا(حالا یکی نیست بگه آدم عاقل،ناشتاش یه چیزی باز ،شبش برای چیه؟)،خلاصه از اون موقع این قضیه رو نه همیشه،ولی کم کم شروع کردم و دیگه نتونستم ولش کنم...اینم بگما،هیچوقت مثل الان واقعا احساس نکردم که آزار دهنده هست،تمام تلاشمو می کنم

والا من فکر میکنم تنها موقعی خوبه که توی رژیم نباشی و وزن دلخواهو داشته باشی تا این کارو بکنی مثلا من وقتی کم بودم با لباس که میرفتم خب بیشتر میشد بعد خوشحال میشدم میگفتم ببین (به خودم ها) با لباس اینقدری با کفش پاشنه بلند اینقدری و تشویق میشدم برای مراعات کردن ... اما زمان رژیم واقعا منو اذیت میکنه و البته شمارو هم اذیت کرد ... درست میشه حتمی.

ملودی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام اناجونمانا ینی واقعا من بت استرس وارد کردم اینطوری شد اره؟ صد گرم گرم صد گرم کم شد وانگهی یک کیلو شودعزیزم این دو روزه اخرو خیلی عالی بودی حالا که خودتم به این نتیجه رسیدی که میتونی و مصمم شدی واسه اینکار مطمئنم این هفته خیلی کم میکنیهمگروهی دوست دارم

نه عزیزززززززززززززززم استرس اصلا ولی خب واقعا یه روز به خودم گفتم این همگروهی جوونه من چه گناهی کرده که شنبه ها باید از داشتن من خجالت بکشه ... اره این کم نکردن باعث شد حساب کار بیاد دستم ... مرسی عزیزززززززززززم منم دوست دارم اونم هوارتا و ممنون که تشویقم کردی و دعوام نکردی مطمئن باش بهتر جواب میده

میترا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ


میدوستمت فراووون...

من که بیشتر دوستت دارم چون خیلی دختر خوبی بودی این هفته عزیزززززم

یلدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

آنا جونم این هفته جبران می کنی با روحیه باش
حالا بخند

خب خندمممممم نمیگره امروز همش بدبیاری ... یک هفته منتظر یه بارونی بود از طریق اینترنت خریدم حالا که امدههه بزرگه باید پسش بدم ... خب بابا من چه گناهی کردم اسیایی هستم اونم از نوع ریزه میزش ... مملکته داریم

یلدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

منم درد شادزی رو دارم اما اگه روشمو عوض کنم افتضاح میشه من هفته پیش امتحان کردم

من که گاهی بیش از ۱۰ مرتبه هم در روز میرم رو ترازو خونه شما هم بیام میرم

اییییییییییی داده بر من ... ولی خواهشا تبلیغ نکن روشتو ... بزار شادزی یکی دو هفته بی ترازویی رو تجربه کن شاید برای شادزی جون جواب بده

روشا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام انا جونم
الهی بگردم ناراحت نباش.این هفته میترکونیییم.
یعنی عاشق وزنه شادزی و موچیناتم
خیلی باحالید

به نظرم میاد نویسنده این چند خط حتمی کلی وزن کم کرده که اینقدر خوشحال و مهربون هست

فرح بانو شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

آنا تو وزن تو لاغری روندش خیلی کنده همین که اضافه نشدی خوبه بعدشم مگه هر هفته باید کم کنی؟تو وزن تو ماهی یه بار یا دو بار باید کم بشی چرا برای این همه لاغر شدن عجله داری؟تو که همین جوری وزنت خوبه چرا از لحاظ ذهنی انقده خودتو ناراحت می کنی الکی؟با اون همه ورزشی که هفته پیش سوزوندی حتما سایز کم کردی
آنا دوست دارم

خدایی فرح بانو جان اگه خیلی میخورم ولی خب بدهم ورزش نمیکنم... دلم برای اون دو میسوزه یکساعت دویدم و راه رفتم ... سایز ارههه واسه همین اینقدر امیدوار بودم ... میدونم خودشیفتگی هست که اینو میگم دیروز هی خودم رو جلوی اینه نگاه میکردم میگفتم وایییی چه خوشگل شدی واااااااای چه صورتت کوچولو شده ، ولی شایدم به خاطر پیاده روی تو هوای سرد بود ماهیجه های صورتم جمع شده اما خیلی ممنون از دلداریت فر بانو جان... خداکنه بیام پیش حداقل شما خوشحال باشی.

[ بدون نام ] شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

انا جونی نمیخوای جدول این هفتتو بذاری؟فک کنم قرار بود شنبه تقلب داشته باشی اگه درست فهمیده باشم.انا عزیزم تو مشکل نصف شب خوری داری البته وگرنه بقیه ی روز عالی هستی

نه من مشکل روز تقلب 3000 تایی دارم اونم هرروز هفته ... اووووم کی هستی شما اسمت نیست ... میدونم شادزی نیست چون میدونه من شبا نمیخورم ، اوووم یا یلدا یا ملودی ... میترا و شیرین هم اینجوری نمینویسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد