یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

26 - 960کالری

نکنه فکر کردید من نبودم داشتم خرابکاری میکردم ... نخیرم امروزم اتفاقا تا الان دختر خوبی بودم به پیتزا نه گفتم به برنج نگفتم به آب جو نه گفتم ، ورزشم نکردم ولی این از روی برنامه بود چون میخواستم کمی به بدنم استراحت بدم برای چند روز اینده انرژی داشته باشم . البته بیرون رفتم دوساعت ولی اون اصلا به حساب ورزش نمیزارم اما خیلی هم کم کالری نبودم اینارو خوردم: 

  

ساعت  ۱۷:۳۴ - سی گرم برگه زردآلو ۵۰+پنج بادوم ۵۰ + تخم مرغ و نون ۲۰۰ + نصف خرمالو ۳۰+ قهوه و کرنفلکس ۱۰ + سبزیجات و پوره سیب زمینی و ماهی  ۴۰۰ + یه تیکه کوچولو کوکوسیب زمینی ۵۰  میشود = ۸۰۰ کالری .  البته هنوز میخوام میوه اینا بخورم با چای و خرما. 

 

چقدر آب خوردن من خوب شده قبلنا یکی دو لیوان آب ولی الان آب رو میزارم رو میز ناهار خوری هروقت رد میشم میخورم و اگه تموم بشه پر میکنم ، مثلا از بیرون آمدم دیدم لیوانم رو میز هست برداشتم خوردم توی پوره هم آب اضافه کردم و تره فرنگی میخوام بگم اونم رژیمی بودم ، فقط با مکمل خوردن مشکل دارم که اونم امیدوارم درست بشه ...  

 

فقط دوتا خرما با چای سبز خوردم دیگه میخوام مسواک بزنم . میبندم. 860 کالری.

 

* هروقت تعریف میکنم از خودم خرابکاری میکنم ، البته نزدیک بود افتضاحی بیارم بالا ولی خداروشکر به خیر گذشت. (خدایی خیلی زشته بیام بگم یه پاکت چیپس خوردم)  بعد از مسواک از اونجایی که دوساعت بیدار بودم و آقای همسر هم خونه بودن ایشون مشغول به خوردن شدن منم هوس کردم البته من خوراکیهای خودم رو خوردم مثل چهار دونه انگور + یه خرمالو + 5 تا چیپس  میگیرم 100 تا میشه امروزم 960 ... چه جوری دلم آمد بعد از نخ دندون و چوب دندون و دوبار مسواک و دهان شویه بشینم اینارو بخورم ... حیف شد.

 

 

شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 960

-

۷

۱

-

960

-

960

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یلدا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

انا جون گلم تو هم عالی بوددی دختر هفته ای نیم کیلو محشره اونم تو وزن تو که کم کردن خیلی سختخ

من امروز خیلی خرابکاری کردم تو شش و بش اینم بنویسم یا نه البته می نویسم که یادم بمونه خرابکاریمو موچچچچچچچ

ملودی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

افرین افرین عالی بودی.خوبه که روز اول هفته رو خوب شروع کردی.تا اخرش بهترین باش

باز یه کم شکلک بذارم

یلدا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

آفرین قهرمان آنا که مقاومت کردی و نخوردی من که آبرو بردم حسابی

قربونت برم من انقدر من خنگم که بد نوشتم اون کالری کلم نبود کالری کل روز من بود که اون جوری نوشته بودم چون نبات و کوکو سیب زمینی رو نمی دونستم
دوست دارم

Maryam دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

Abe jooooooooooooooooooooooooooooo

نه دیگه من خیلی وقته که آب جو نخوردم ... هرچی خوردم رو نوشتم امروز... دروغ که ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد