یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

25- 420 کالری

خب من امروز صبح بیدار شدم رفتم استخر ساعت 8:30  رفتم تا  11 که خونه بودم ، غیر از 20 دقیقه دوش و 20 دقیقه سونا من همش فعالیت داشتم چه شنا چه دوچرخه ... 400 تا رو سوزوندم حتمی.   

صبح قبل استخر یه قهوه و بیسکوییت 20 + اش با کلی آب 500 (ناهار)+ قهوه و چند تا دونه کرنفلکس 20  = 540 کالری . 

 

الانم دارم میرم الافی یکم بچرخم تو فروشگاهها با دوچرخه برم شاید ... خلاصه امروزم اگه شب برگردم خودمو نکشم دختر خوبی بودم تا الان . 

 

یه تجربه :امروز کرنفلکس به جای بیسکویت با قهوه  خوردم بد نبود مزش. چون بیسکویتهام هم اونقدر خوشمزه نیست از اونجایی که رژیمیه . جایگزین بیسکویتم میکنم از این به بعد. ( البته نریختم تو قهوه ها ، با قهوه خوردم به صورت خشک. )  

  

خب من رفتم یه سی دقیقه ای رکاب زدم و دوساعتی هم گشتم. فعلا که یه سیب خوردم ۵۰ + یه چای سبز و کرنفلکس۳۰ =  ۸۰ جمع تا الان ۶۲۰ ببینم تا ۳ ساعت دیگه چیکار میکنم. 

 

ساعت ۱۱: من سردرد گرفتم خیلی بد ، شاید اگر خوابیده بودم متوجه نمیشدم ولی به هرحال ده بادوم ۱۰۰+ نون و پنیر ۲۰۰ :۹۲۰ کالری

 

 

 

جمعه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 

 ۹۲۰

-

۵

۱

شنا+دوچرخه سواری+ قدم زدن = ۵۰۰

۹۲۰

ویتامین ث و مولتی

۴۲۰

اخی چه نازی

 

 

24- 2000 کالری

دیشب هم به خیر گذشت و فقط یه چای سبز خوردم.  احساس میکنم بد غذا شدم میلم به غذاها رفته مثلا یه مدت با نودل و سبزیجات و میگو خیلی دوست بودم ولی بعد از یه مدت دلمو زد، حالا سراغ گوشت دلم میخواد برم هی فکر کردم چی بهتره که هم حجیم باشه هم سالم هم خوشمزه باشه ، هوس آش کردم بازم شله قلمکار فکر میکنم خوب باشه هم حبوبات داره هم گوشت و هم هرچقدر دلم بخواد میتونم توش آب بریزم.  

ساعت 8:39 شیر+اسپشیال ک =250  کالری   

ساعت 14: هرچی دیروز دختر خوبی بودم امروز ساعت 11 که رفتم انباری یه چیزی بردارم چشمم به خوارکیهای مامان افتاد که همراهم کرده بود چند ماه پیش، خداروشکر خیلیش خراب شده بود و ریختم دور ولی بعضی چیزها  مثل زردآلوی خشک ، انجیر ، نون خشک محلی، اینا سالم بود و منم خیلی وقت بود نخورده بودم هی خوردم خوردم ،خودم نبودم یکی درونم نشسته بود با ولع هی از دستم میگرفت و میداد پایین ، اش خوشمزه هم اماده شد و یه پیاله خوردم ، فکر کنم امروز باید برم راه برم راه برم راه برم ... بالای 2000 شد به گمانم  

  

 خب دوباره طلسم استخر شکسته شد اگه خدا بخواد رفتم ۴۵ دقیقه اروبیک آبی بقیشم دوچرخه زدم. از اینکه همه روز شنبه وزنشون کم بشه من زیاد بشه یا کم نشه غصه میخورم اخه چرا باید اون همه نون و برگ زردآلو میخوردم

 

 

پنجشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۲۰۰۰

یکچهارم شیرینی نارگیلی 

۲۰۰

۵

-

۲۰۰

دوچرخه 

اکوا۶۰

۲۲۰۰

-

۲۰۰۰ 

بترکی

 

 

23- 500 کالری

خب اول یه هوراااااااااااا من امروز تولدمه تولدم مبارک.  

 بچه ها ممنونم بابت تبریکاتون منم همه ارزوهای خوبو براتون دارم.  

 

 

ساعت 10:13 - تخم مرغ و نون و بادوم =200 کالری.  

ساعت ۱۴ : یه لیوان سوپ آماده ۵۰ + یکچهارم پیتزای پیاز و پنیر ۳۰۰ + سیب ۵۰ = ۴۰۰ کالری 

ساعت ۱۹:  موز و قهوه و بیسکوییت و لبو و هویج و خیار =  ۱۸۰   

۴۵ دقیقه استپ به اون سختی انجام دادم اما وقتی وزنمو دادم سایته میگه ۲۷۵ کالری سوزوندم . استپ منظورم اینه    http://www.gamercize.net/stepper.htm   . 

دلم املت میخواد ... اما میخوام امروز دیگه چیزی نخورم جبران دیشب ببینم چیکار میکنم.  

 

  

چهارشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۳۶۰

۴۲۰  

پیتزا  

بیسکویت

۷

۴

۲۷۵ 

استپ

۷۸۰

-

۵۰۰

 

 

  

22- 1700 کالری

ساعت ۱۰.۴۵ - قهوه و بیسکوییت ۲۰+ عدس پخته با آب فراوان ۲۵۰ + پنج تا بادوم ۵۰+ امگا سه و شش + سه لیوان آب =  ۳۲۰ کالری  

  

ساعت ۱۴:۳۰ - تخم مرغ و نون و پرتقال ۲۰۰ + دو لیوان آب = ۵۲۰ کالری 

  

ساعت ۲۰:۳۷ -  دو تا موز ۲۰۰+ نودل و ماهی و سبزیجات ۲۵۰+ شیرینی  ۴۰۰  + بادوم ۱۰۰ =۱۴۷۰کالری 

 

باید میرفتم استخر امشب ولی از اینکه هوای سرد بود ترسیدم دوباره سرما بخورم بعد با خودم گفتم پس چرا پول دادی بعد لجم گرفت شیرینی خوردم ولی بازم به خیر گذشت میخواستم همه چی بخورم  مثلا کلی بادوم یا چیپس ... اما خدایی سرد بود میمردم اگه میرفتم. 

+نان ۷۰+ بادوم ۱۵۰ = ۱۷۰۰ کالری  

سه شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۱۲۸۰

۴۲۰ شیرینی

۶

۴

-

۱۷۰۰

امگا

۱۷۰۰

 

 

21- 950کالری

خب تا الان که ساعت دو هست من یه قهوه و بیسکوییت  30+ 270عدس پخته + 400تا مرغ و سبزیجات و برنج  و ماست +۱۵۰ تا سالاد کلم و هویج+ سه لیوان آب خوردم میشود که میشود 850 کالری . یکساعت پیاده روی هم داشتم. فعلا که خوب بوده تا ببینم شب چی میشه .  

ساعت 18:31  - ده بادوم 100 + چند قاشق سالاد کلم و هویج 100 + چای سبز و بیسکویت 30 + اما واقعا گرسنم نبود و به زور اینارو خوردم که بعدا بیحال نشم. شاید یه قهوه بدون کافیین + بیسکوییت بخورم که سرراست بشه 1100 تا. امروز دوبار به نوشابه نه گفتم.  

ساعت ۲۱ - + نون و پنیر و پرتقال ۱۵۰ = ۱۲۵۰

 

دوشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 1020

80 بیسکویت

6

1

300

۱۲۵۰

-

۹۵۰

 

 

 

20 -1200 کالری

من رژیم سیبم رو تا ساعت ده نگه داشتم با دوتا سیب و دو لیوان آب . ولی سردرد بدی گرفتم که هنوزم ادامه داره برای همین گذاشتم کنار با کالری 100 + پرتقال 50+ تخم مرغ و نون 150+ چای سبز و قهوه و بیسکوییت 50+ سالاد کلم و هویج 200 + نصف ساندویچ مرغ 400+ شش تا بادوم 60 تا الان که ساعت چهار بعداظهره 910 کالری خوردم ، وزرشم که نمیکنم امروز تا ببینم تا شب چیکار میکنم. + ده بادوم ۱۰۰+  کمی دوباره ساندویج مرغ ۲۰۰ =  ۱۲۰۰ میرم مسواک میزنم دیگه هرچی بخورم آب خواهد بود.   امروز به نوشابه و باقیمانده ساندویج مرغ نه گفتم .

    

یک شنبه

کالری 

 سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۸۰۰

نان سفید 

۴۰۰

۷

3

-

۱۲۰۰

مولتی

۱۲۰۰

 

جمعبندی هفته 3 دیماه53.800

 

 

هفته سوم دیماه

وزن شروع

1شنبه

2شنبه

3شنبه

4شنبه

5شنبه

جمعه

شنبه

کل کالری

وزن نتیجه

54.800

نشمردم

1000

1830

1500

1150

1500

2000

8980

53.800

 

- در روزهای مشخص شده با قرمز وزرش انجام داده ام.

- این هفته هفته هورمونها بود شاید وزن شروع یا وزن نتیجه اشتباهی داشته باشد.

19 2000 کالری

امروز من یه قهوه و بیسکوییت ۲۰+ رفته بودم بیرون با یه دوستی خرید و بعدم ناهار غذا و دسر من فکر نمیکنم دیگه بیشتر از ۱۵۰۰ بود یعنی امیدوارم تارت خلی شیرین بود ولی من نصفشو خورد ناهار هم کری با مرغ بود و نون نه همون ۱۵۰۰ + بادوم زمینی و چیپس ۲۰۰ + نوشیدنی ۲۰۰   تقریبا ۲۰۰۰ تا اون دسر کارخودشو کرد. اشکال نداره یواش یواش درست میشم.  

  

 

 

شنبه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

2000

۴

 

 0

 

2000

بترکی

18 =1500 کالری

من امروز قهوه و بیسکویت۵۰ + نون پنیر و بادوم ۴۰۰  ( من در مقابل نون خیلی بی اراده هستم) + قرمه سبزی و برنج ۱۲۰۰+ یه لیوان سوپ ۵۰ + تنقلات 100 = ۱۸۰۰ کالری . فردا هفته هورمونها تموم میشه شاید بهونه من و اشتهای منم تموم بشه.

 

جمعه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

۱۸۰۰

۴

پیاده روی ۹۰ +

تو فروشگاهها چرخیدن ۱۵۰ دقیقه =۳۰۰

۱۵۰۰ 

بترکی

17 -1150 کالری

این برنامه غذایی امروز من خواهد بود قول میدم  

غذای اصلی :نصف نودل + کلم سفید+ هویج + لوبیا سبز + ماهی + =۳۵۰

یک تا دو لیوان سوپ آماده : ۲۰۰ 

سه خرما برای چای سبز : ۹۰ 

پرتقال و سیب :۲۰۰  

سالاد کلم قرمز و وهویج + یه قاشق روغن زیتون :    ۱۵۰ 

تقریبا میشه ۱۰۰۰ کالری و هیچکدومو نمیتونم کم کنم  چون حالم خوب یعنی سرماخوردم اما همینو هم رعایت کنم کلی از خودم راضی خواهم بود. آها حتما یکساعت میرم پیاده روی قول میدم. بنابراین مشود ۱۰۰۰-۳۰۰=۷۰۰ کالری و این خیلی خیلی هیجان انگیز خواهد بود. 

 

ساعت ۲۲.۳۶ خب اصلا هم روز هیجان انگیزی نشد چون من اینارو خوردم: 

دولیوان سوپ ۱۰۰+ خرما ۳۰ + شیرینی ۲۰۰ + سبزیجات و سیب زمینی و گوشت ۵۰۰ + دوتا نون از عصبانیتم ۳۵۰ + میوه ۱۰۰  = ۱۳۰۰ کالری  حالا که نگاه میکنم زیاد هم افتضاح نشد اونجور که فکر میکردم.

 

 

۵ شنبه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

۱۳۰۰

۴

۴۵ دقیقه پپیاده روی 

۱۵۰

۱۱۵۰ 

 

16- 1500 کالری

خب امروز تنبلی کرم و صبحانه نخوردم الان ساعت 12 هست برم یه تخم مرغ آب پز بخورم ، هنوز حالم بده و امروز ورزش ندارم . ببینم حوصله دارم امروز یه سوپ برای خودم درست کنم. آب خیلی کم میخورممممممممم چرا ؟ الان ساعت 12 ست من فقط یه قهوه خوردم و یه پرتقال ، آب نخوردم و این خیلی بده. 

 

خب امروزم که خیلی روزه پر کالر شد 

یه قاشق عسل 150+ نصف بیسکوییت 20 + یه پیتزا 1000 مامامامامان + نوشابه غیر رژیمی 130+ یه تستی 220 + پرتقال 100 + خرما 60  به عبارتی میشود ، خجالت میکشم کاش سوپ خورده بودم ... 1700 کالری 

 

رفتم بیرون اب هم نخوردم (نمیدونم چرا آب میخورم دستشویی میگیره در حد مرگ اگه بیرون باشم ) برای همین آب نمیخورم ... 2 لیوان آب و 2 لیوان چای سبز + یک لیوان نوشابه  نوشیدنی 5 لیوان ... خیلی بده  

 

میوه هم فقط یه پرتقال خوردم اینم خیلی بده شاید تا شب یکم میوه بخورم ... من چقدر چند روزه ناسالم غذا میخورم به خاطر هورمونهاست؟ 

ورزش هم نکردم فقط یکم یعنی 2 ساعت تو مغازها چرخیدم . نمیدونم دلم همش یه جدول میخواد البته کوچولو  

 

چهارشنبه

کالری غذاها

نوشیدنی

ورزش

جمع کالری

1700

5

دوساعت قدم زدم تو فروشگاهها 200 کالری

1500

 

 

 

یادداشت پانزده 1830 کالری

خب امروزم روز خوبی از لحاظ رژیمی نبود البته تا همین دوساعت پیش، هنوز سرماخوردگی وحشتناکم خوب نشده و به همین دلیل خیلی ضعیفم و فعالیتهام محدود ، مثلا امشب اونقدر سرم درد میکنه که برنامه اکوا و شنا رو  گذاشتم کنار و به جاش خوردم ...  این هفته هفته هورمونهاست، خدا رحم کنه ...

 

آش شله قلمکار کمی آبکی 400+ بیسکوییت 50+ تستی 250+ پسته بیستا 160+ چهار تیکه نون تست، تازه خریده بودم و از بیرون آمدم بودم 350 + برنج +سیب و پرتقال 130 کباب ماهیتابه ای 500  = 1830کالری 

 

یادداشت 14- 1000 کالری

خب آخرین وزنی که دیدم از خودم 54.800 بود و خب این خیلی بده مثل اینکه وقتی مینوشتم اوضاع بهتر بود بازم مینویسم 

 

قهوه و بیسکویت 60+ شیرکاکائو 250 + نودل و مخلفات 500 + چهارتا نون رژیمی 130 + یه تستی پنیر 300  + کیوی 30  + بیسکوییت 50 تا الان ساعت پنج 1330 کالری  

 

آب دو لیوان + چای سبز دو لیوان + قهوه  یک لیوان + شیرکاکائو یک لیوان = 6 لیوان نوشیدنی 

میرم استخر شب حتما 300 کالری کم میشه  

 

رفتم آکوا ۴۵ دقیقه + ۱۰ بار طول استخر+۳۰ دقیقه دوچرخه فکر میکنم حتمی ۴۰۰ کالری سوزوندم .

یادداشت 13

من از چهارشنبه که رفتم پ ا ر ی س تا الان که برگشتم همش خوردم خوردم امروزم یه قیمه با کالی برنج خوردم شب هم قراره آب ج و بخورم  نمیدونم 2 شنبه چند کیلو میشم ولی میدونم سال که نو بشه منم نو میشم و دوباره رعایت میکنم ... قول میدم

جدول هفته دوم

   

 

 

هفته دوم از 19-12-2011 تا 25-12-2011

وزن هفته پیش 53.600

دوشنبه

سه شبه

چهارشنبه

پنجشنبه

جمعه

شنبه

یکشنبه

آب ناشتا

 یک لیوان

صبحانه

نان تخم مرغ ۱۵۰نون و پنیر تستی ۲۰۰

نون و تخم مرغ 140 

میان وعده

 پرتقال و نارنگی شکلات۱۶۰

نارنگی دوتا ۶۰+ شیرنی خامه ای ۵۰۰

  نارنگی و پرتقال 100

ناهار

نودل و ماهی و سبزیجات ۵۰۰ساندویچ مرغ ۵۰۰

سوپ 200

میان وعده

نارنگی۳۰آب جو ۱۵۰

شام

یشکلات سیاه ۵۰پیتزا + پسته + چیپس ۶۰۰

 سیب زمینی و کتلت 250

ورزش

 ۳ ساعت خرید میکردم.

مکملها

مولتی و  ث

چای سبزقهوه

۲

3

اب

۲ لیوان۳

2

ملاحظات

سرما خوردم

سرما خوردم

دکتر رفتم

سرماخوردم

۳ ساعت مرکز خرید میگشتمتقلب نامحدود ترازو اشپزخانه خریدم.

جمع کالری

۹۷۰

۱۴۴۰

۹۰۰۸۴۰۸۸۰۲۰۰۰

690

یادداشت دهم 840 کالری

امروز من ماه بودم تا الان یه لیوان شیر خوردم 100+ یه قهوه خوردم 30+ دو تا نون رژیمی خوردم 60 بله تا الان که 13.5 دقیقه هست من همینا رو خوردم  یعنی 190 کالری 

ساعت  ۱۶.۱۵  بعد از مدتها یه غذای کمی حجیم خوردم کلم و هویج و لوبیا سبز و میگو و نودل فکر میکنم حداکثر ۵۰۰ کالری داشت  

ساعت ۱۹ من  دو تا نارنگی خوردم ۶۰+ یه گردو ۳۰+ یه چای سبز با کمی بیسکوییت ۳۰ کلا ؛

 

۸۴۰ کالری 

آب دو لیوان 

چای سبز یک لیوان 

قهوه یک لیوان 

هنوز ورزش نمیکنم سرما خوردم اساسی 

 

امیدوارم فردا دختر خوبی باشم ولی شنبه میخوام ۱۵۰۰ کالری  داشته باشم  با قیمه بادمجون اما فردا نون پنیر میخوام بخورم با سوپ ساده مرغ و  جو... هرچند فردا کلاس دارم. اکی یک سیب میبرم با کمی نون و پنیر.