یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

38- 270 کالری

سلام . 

 

گفتم یه خط بزارم فقط اون پست پایین از جلوی چشمم بره کنار ، من فقط دو روز دیگه تا جمعه با ۵۰۰ گرم وزن اضافه وقت دارم (البته نظر شخصیم هست نه ترازو ) حالا این دو روز رو چیکار میتونم بکنم ... بیافتم به میوه خوردن نمیتونم ، بیافتم به مایعات خوردن یکمی میتونم ، بیافتم به پیاده روی خیلی میتونم ...  فقط امیدم به این هست که  من غیر از یکشنبه که اون کیک رو خوردم بقیه هفته هیچ شیرینی نخوردم ، نوشابه نخوردم ، اما برنج خورشت کاری زیاد بود که البته بعدش رفتم دویدم دیروزم ۶۰ گرم برنج داشتم ... تقلب نامحدود دیروزم ۵۰ تا بادوم بود و ۲ تا نون سفید و پنیر سفید و یه مافین ...  اکی الان هم یکی از دوستام زنگ زد که بیا پیشم  اول میرم پیش اون بعد میرم همش راه میرم همش راه میرم و البته فکر میکنم به اشتباهم ( ملودی هنوز تا شنبه وقت دارررررررررررم ، شاید امیدی باشه ، امدم پیشت کلی هم روضه خوندم ولی ارور داد) .... فعلا بوسسسسسسسس تا برگردم البته سربلند ... هرچند شماها میخوابید بیدار میشید میبینید من خرابکاری کردم اساسی اما خودم پشیمونم و همش میخوام به عنوان یه توصیه بگگگگگگگگم بچه هاااااااا مواظب باشیید (اون کارتونه)  ... روزتون حسابی کم کالری و البته خووووووووووش .... میدونم پنجشنبه ها یه حال و هوای دیگه داره ایران خیلی شیرینه  مثل شیرین۲ خودمون و البته همه بچه های گروه و سرگروه و مخصوصا همگروهی بی رحممممممممممممم خودم. دوستتون دارم هوارتا 

 

ساعت ۱۴.۴: من رفتم خونه دوستم و چهارتا ذرت خوردم و بعدش هم رفتم دقیقا ۶۰ دقیقه پیاده روی کردم. تا الان هم غیر از قهوه و مولتی ویتامینم و  سیب و  چای سبز چیزی نخوردم. 

 

ساعت ۲۱.۴۰: سیب صبح ۵۰+ ناهار نودل و سبزیجات و میگو و روغن زیتون ۴۰۰+خرما ۴۰ + پرتقال ۵۰ = ۵۴۰ کالری  

 

۵ شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۵۴۰

-

۵

۲

۲۷۰

۵۴۰

مولتی ویتامین و ث

۲۷۰

نظرات 18 + ارسال نظر
شیرین2 پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

به به ظهرتون به خیر
آنا میگم تو که دیروزو تقلب گذاشتی خوب اصلا تا شنبه رو تقلب بذار روحیت عوض شه
اون دو خط آخر وبت پستت خیلی خوب بود

والا از من بعید نیست تا فردا ساعت 7 صبح منتظر باید باشید که من روز تقلب داشتم یا نه هر لحظه امروز امکان روز تقلب هست برام

ملودی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

من بی رحممممم؟؟؟؟؟؟؟؟الان میرم معتاد میشم بم گفتی بی رحمکلی سعی کردم جلو خودمو بگیرم تا شنبه .اگه شنبه وزن کم نکرده باشی .....امیدوارم پیاده روی تاثیر داشته باشه اساسی و این دوروز خوب بگذره تا شنبه خوشحال ببینمت عزیزم

عزیز دلم خیلی هم دل مهربونی داری ولی اگه پرخوری کنم میدونم قربون صدقم نمیری و حتی سکوت هم نمیکنی اما دعوام میکنی....

روژی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://yadashthaye-roozane.blogfa.com/

ملودی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

خانوم خوشگله کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟

داشتم انجام وظیفه میکردم ملودی جون پیاده روی 60 دقیقه انجام دادم.

میترا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام انا جووونم
امروز همش پیاده روی!!! خوش بگذره عزیزم..
این دو روز رو مواظب باش تا شنبه چیزی نمونده هااا...
چای سبز نمیخوری انا؟
نمیزاره چربی جذب شه.
مواظب خودت باش عزیزمم

میترا جونم میخورم حداقل روزی دوتا ، چای معمولی رو هم گذاشتم کنار عزیزم به نظر من همین چای سبز خیلی بهم کمک کرده وگرنه من همچون کم کالری نبودم تو این مدت.

ملودی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

انا جونم اون نوشتم مال همه بچه ها بود.به خدا اگه دعوات میکنم فقط واسه اینه که دوست دارم.خوشحال میشم به هدفت برسی اگه دوست نداشتم برام بی اهمیت بودو دعوات نمیکردمافرین عزیزم خوبه پیاده روی کردی.ولی یه چیزی بخور فشار به خودت نیار که شب تحملتو از دست بدیو شب پرکالریو بگذرونی.بوووووس انا جونم

میدونننننننننننم عزیزم که واسه خودم میخواییییییییییی و اصلا شوخی نداری و من باید شنبه 500 کم کنم... ملودی اها یادم رفت اینو بگم من و شما هم گروه هستیم یعنی چی یعنی هرچی دوتایی کم و زیاد کردیم میزاریم وسط تقسیم بر 2 میکنیم ... من منظورم از 500 این بودااااااا فکر نکنی تنهایی 500 کم میکنم اما امروز تا الان خوب بودم یه ناهار کم کالری 400 خوردم خدا بخواد یه دور دیگه هم میرم پیاده روی.

یلدا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

وای آنا جونم دلم برات تنگ شده بود خداییش معتاد شدم به همتون

آنا جونم من که مهربون نیستم که نوشتی هر چقدر اذیتم می کنی باز خوبم بابا من خنگم اصلاْ‌نفهمیدم داری اذیتم می کنی... یعنی هنوزم نفهمیدم کی چی بهم گفتی...

راستی مردم از خنده از روز تقلبت خیلی باحال بود... البته طبق معمول چون موذیم و خودمم این هفته بد بودم یه هواخوشحال شدم

راستی مرسی برم بچسبم به چای شبز شاید تا شنبه فرجی بشه

ببین یلداااااااا جونم شیریییییییییییییین هم با اون اخلاقششششششششش (نه نه شیرین صبر کن منظورم اخلاقه خوبته ) میگه تو مهربونی .......... مهربونی اساسی ... والا شما دوتا فامیلا میدونم هی سرمنو کلاه میزارید که کم نمیکنید و کم نمیکنید ولی شنبه میشه گروه برتر میشید ... بدجنسا

شیرین2 پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

آنا خصوصی کی بود اشتباهی برا من فرستاده بودی؟!

خصوصی خودتتتتتتت بود اونم بدون شوخی و از صمیم قلب

شیرین2 پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ


(یه شیرین گیج شده)

من فدات شم ( یه انای گیج شده )

یلدا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ


و آیکون بوس


آره فکر کنم تو و شیرین که خیلی کم کرده باشین بس که با هم کلنجار میرین

دوباره آیکون بوس

عاششششششششششششششقتم میدونی عاشقت بس که مهربونی.

ملودی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

عسیسم؟پیاده رویو رفتی؟فک کنم به جای کل هفته امروز نیم کیلو رو کم کردیا
منتظر خبرای خوفتم انایی

ملودی جون رفتم اما 20 مین فقط ... اما تا الان که ساعت 20 هست خیلی کم کالری بودم تا الان 600 بودم ملودی جون ولی اجازه بده جدولمو فردا پرکنم تا خدای ناکرده شرمنده نشم تا من بخوابم 2 ساعت دیگه وقت هست ولی سعی میکنم همش به یاد همگروهیم باشم ...

یلدا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

آنا جونم این روند لاغری رو خوب اومدی راستش خودمم اینو فهمیدم اما اگه بشه جلوی شکممو بگیرم...

راستی گفتی ۵۰۰ گرم ... می دونی که من مجبورم هر روز وزن کنم والا از دستم در میره تا حالا این هفته تو گوش ۷۰۰ رو که زدم البته اگه تا شنبه خرابش نکنم

کشتممممممممممممممممت 700 بعد میای به من میگی ما گروه خرابکاریم و اینا ... عالی داری کم میکنی و فقط یه روز مونده تا خرابش نکنی فقط یه روز یلداااااااا جون

یلدا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

راستی منم آی لاو یوتم عسیسم

فدافدا

ملودی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

اخی عزیزم.امشب نه فردا نون پنیر بخور باشه؟

یاددددددددم رفته بود ملوددددددددددی ... ولی باشه بازم مقاومت میکنم ... من میتونم

میترا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام انا جونم
چه دختر خوبی بودی امروز.فکر کنم از تمام روزهای رزیمت امروزخانووومتر بودی.
افرین عزیزم..
تو رو خدا زودتر بخواب که امروزو خرابش نکنی.یعنی گرسنه خوابیدن خیلی حال میده. صبح کلی وزن کم میشه.
انایی
چرا نمیشه اینجا خصوصی گذاشت؟؟؟

میترااااااااااااااااااااااا جونم احوالت چطوره عزیزم ... اره امروز خوب بودم و به قول خودت چند روزی میشه این احساس ناب گرسنگی کم وزنی صبح رو ندارم.خصوصی هم هروقت خواستی بزاری اولش بنویس خصوصی من دیگه عمومیش نمیکنم. هرچقدر میخوام بگم چه جوری برنامه امروزتو حساب کردم ارور میده همه میخوان برات پیغام بزارن من نظرم اینه
من اگه برای خودم بود شام رو 570 حساب میکردم ناهار رو تقریبا 800 میان وعده 90 در مورد صبحانه نظری ندارم خوشجل ... امروز تقلب بودی در هرصورت ........ مرسی که هواموووووووووووووو داشتی میترااااااااا جونم ... نگفتی گل پسر در چه حالن ؟

میترا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

ممونو انا جون
بهتر شده...
من با کالری غذاهای دکتر کرمانی حساب کردم. خیلی بد شد.فقط 1030 تا کالری مونده واسه فردا.اوندو تا هفته ی قبل کلی کالری اضافه اوردم.ایندفعه کم نیارم خوبه!!
فردام خونه خواهر شوهری دعوتیم.ناهار و شام!!!
نیومدم نگران نشید تا شب که بیام پیشتون.
اون خصوصی برای سوزوندن دل شیرین بانو بود!!!

جوووووووووونم قربونت برم ... خوشحالم که بهتر شده نازنازی الهی بگردم هنوز یادم میافته رفتی دیدی تو تختش اونجوری بوده میخوام فداش شم... خوش بگذره عزیزم فرداااااا ... مواظب خودت باش ... 60 بار امدم برات پیغام بدم ارور میده وبلاگت

یلدا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ق.ظ

آنا جونم چقدر خوب بودی

حالا بیا بزن تو گوش من ... راست می گم لازمه یه کم به خودم بیام... جمعه رو چی کار کنم؟؟؟

نصفه شب پسری پاشد گرسنه بود (چون برعکس مامیش بدغذاست و از ظهر به بعد هیچی نخورده بود و گرسنه خوابیده بود)
بعد نون و پنیر (نقطه ضعف من) رو خواست و منم خوردم دیگه... بعد هم اون دنت خورد منم هی دو دل... نمی دونم اینو چرا خوردم ؟؟؟ رفتم یه شکلاتی برداشتم و یه قاشق و ... گوشامم رو خودم و وجدانم و نصیحت و التماس و ... بستم.

فکر نکنی الان اوکیم ها دارم میمرم از گرسنگی شکمم قار و قور هایی می کنه بیا ببین

هدی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

وای زنده باد با این اراده وزنتم که عالیه مطمئنم تا عید به هدفت میرسی تنبلایی مثل من اما همش درجا میزنن

ممنون هدی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد