یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

31 - 1300 کالری

ساعت ۱۰.۴۲  از هشت و نیم هم بیدارم با خواهرام حرف زدم تا الان من نمیدونم این حرف چرا تموم نمیشه . 

ولی امروز چیکاره هستم؟  میخوام یکم کارای خونه رو انجام بدم (من خدایی خیلی تنبلم ) آش فریزری دارم برای خودم برای آرام هم باید هنوز فکر کنم چی درست کنم ، اما بعدشششششش میدونید هوس چی کردم برم کمی بدوم و راه برم ، بدوم و راه برم ، مثلا تا ۱۰۰ میشمارم میدوم و بعد تا ۲۰ میشمارم و راه میرم یا یه اهنگ گوش میدم میدوم بعد تا ۵۰ میشمارم راه میرم ... دیروز عصر میخواستم برم ولی حالم خیلی بد شد حالا امروز ببینم چیکار میکنم ... 

 

اها اینم بگم که خیلی لجمو در آورده من از اون ادمهایی هستم که وقتی چاق میشم اولین جای بدنم صورتم هست که چاق میشه  و اخرین جایی هم که لاغر میشه صورتم هست و خب وقتی صورتم ظریف میشه با موقعی که باد میکنه زمین تا آسمون فرق میکنم ، با وزن ۵۵ غبغب میارم باورتون میشه ... من یه دوست دارم هم قد خودم ولی ۱۰ کیلو از من بیشتره ولی فقط میره وزن به باسنش  صورتش مردنیییییی ... مملکته داریم  

 

من امروزاینارو خوردم :  

بیسکویت ۳۰ + آش ۶۰۰+ دو برش پیتزای آرام بهش به جای گوشت چرخ کرده، سویا زدم عالی  شد  ۶۰۰ + ده بادوم ۱۰۰ + پرتقال ۱۰۰ + سیب ۵۰ + خرما ۲۰ = ۱۶۰۰ کالری  

هوا هم خوب نبود نشد برم بیرون خونه ۴۵ دقیقه استپ زدم و ۵ دقیقه حلقه = ۳۰۰ کالری 

 

 

۵شنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

۸۷۰ 

۶۲۰

۵

۳

۳۰۰ استپ

۱۶۰۰

-

۱۳۰۰

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

آنا جوا
امروز کارگر داشتم که هنوزم هست و کارش تموم نشده! ولی دلم بدجور تنگولیده بود براتون.اومدم یه سری بزنمو برم.شایدم نرم!!
بهتر شدی تو؟ حالت خوبه الان؟
مواظب خودت باش

منم امروز کارگر خودم هستم و کارم تموم نشده . بهترم عزیزم ممنون

شادزی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://shadzidiet.blogfa.com

این مملکته داریما خوب اومدی،آخه خیلی کاربرد داشت اینجامن دبیرستان بودم یه دوستی داشتم،عاشقش بودم بس که شوخ بود...هنوز که این حرفا و تکیه کلاما نبود،ولی هر وقت نمره ش خیلی کم می شد،سرشو تکون می داد،می گفت نچ نچ نچ،اوضاع مملکت خرابه...
آنا جون تازگی تو یه مقاله خونده بودم که این روشی که تو می گی،عالیه،خیلی می سوزونه

ملودی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

کدوم روش به منم بگین
انا منم مشکل تو رو دارم حتی الانم که لاغر شدم صورتم نسبت به بدنم بزرگه یعنی بعضیا از من چاقترنا ولی صورتشون خیلی کوچولوتره.درد من یه جا دو جا نیس که

من یه خواهر دارم ظریف ظریف ظریف صورتش منظورمه اما وقتی 2-3 کیلو چاق میشه لپاش میخواد پاره بشه و سنش خیلی بالا میره خلاصه بلاخره همیشه یه جای کار میلنگه ... من و تو هم باید حسابی لاغر کنیم تا صورتمون دوباره ظریف بشه و اشکالی هم نداره ملودی جون ما میتوااااااااانیم. (یادش بخیر ما میتوانیم) این دوستی هم که میگم از من چاقتره تا یک کیلو کم میکنه زیر چشماش سیاه میشه و صورتش گود میشه جوری که شویش میگوید نمیخواهد لاغر کنی جانم همینجور باسن گنده بمون. شادزی مملکته داریم

هستی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://fatfree.blogfa.com

وای طفلکی ..
راست میگی خیلی رو اعصابه صورت تو وزن ۵۵هم تپل بنظر بیاد

اسم همستر خــــــــــــــــیلی قشنگه

دقیقا همینو میخواستم بگم خیلی رو اعصابه

ملودی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

مملکته ما داریم والا

میترا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

سلاااام
خوب شدی تو؟؟
اووووف دلم چقدر تنگ شده برااات...ایششششش

قربونت برم کجایی تو ... از بس دلم تنگ شده بود قول دادم به خودم دیگه اذیتت نکن اما شرمنده باور نکن

میترا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

عزیزمممم....
جای یلدا خالی هااا نه؟؟

اره خیلییییییییییی ... بیاد کشتمش که همینجوری واسه خودش میره ماموریت به ما هم نمیگه تا در عشقش بسوزیم ... مملکته داریم

شادزی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://shadzidiet.blogfa.com

مملکته داریم
آنا جون استپ چه ورزشیه؟

عکس دستگاه رو میزارم برات

لاله جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

چه خوب شد من وب شما رو بیدا کردم ... من هر بار مثلا رژیم میگیرم بعد ول میشه ...حالا با شما مسابقه میزارم

به منم سر بزنید خوشحال میشم

ملودی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

انا جون اونجا جمعه نیومده که گزارش بدی؟

روز خوبی داشته باشی عزیزم بوس انا جون

خوشگل دردر بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد