یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

28- 1770 کالری

هاهاها از این میخندم که کلی کار خونه دارم رفته بودم یللی (شنا) صبحم که کتابمو تموم کردم (اوسنه بابا سبحان نوشته جان جانان محمد دولت آبادی ) کلی هم گریه کردم تو تنهایی تو این غربت از خوندنش ... (تلخ بود ولی درعین حال قشنگ بود مثل همه داستانهاش )  اقای همسرم سه ساعت دیگه میان و کلا من دوست ندارم خونه  میاد خونه نامرتب باشه یا غذام اماده نباشه ولی گفتم بیام یه گزارش کوچولو بدم یکم پلیس بازی کنم (ولی قول میدم پلیس خوب باشم ) بعد برم سر زندگیم.  

 

ساعت 14  : موز 100 + سیب 50 + ده بادوم 100 +قهوه و بیسکویت 30 = 270 کالری. 

یکساعت و نیم شنا و دوچرخه و حلقه  : حداقل  300کالریو سوزوندم. 

  

ساعت ۱۵:۴۷ تو این دو ساعت ۱۰۰۰ کالری بیشتر خوردم هنوزم ناهار نخوردممممممم... وواااااااای امروز خیلی خرابکاری کردم

  

خب من اینارو خردم برگه  زردآلو ۵۰ + چیپس اه اه ۵۰۰ تا + بادوم ۴۰۰ + خرما ۵۰ + ۸۰۰ پیتزا  = ۱۸۰۰ +۲۷۰ صبح : ۲۰۷۰ کالری  

 

من فکر میکنم معدم خیلی گرسنه موند و تا غذا درست کنم آقای همسر بیان زمان زیادی رفت که من اینجوری افتادم به جون خودم و هرچی کاشته بودم ... اما خیلی احساس بدی هست ادم بیاد بنویسه که چیا خورده که اینجوری افتضاح بار آمده ... 

 

 

دوشنبه

کالری

سالم

کالری ناسالم

نوشیدنی

میوه

ورزش

کالری مصرفی

مکمل

کسر ورزش از کالری مصرفی

 ۷۷۰

۱۳۰۰

۵

۲

۳۰۰شنا

دوچرخه

۲۰۷۰

-

۱۷۷۰ 

بترکی

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شادزی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

شنا سرعت آهسته:400
شنا سرعت متوسط:550
شنا سریع:700
دوچرخه آهسته:200
دوچرخه سریع:400
آنا جون همینه که آخر هفته میای می گی من چطور این همه کم کردم،بس که ورزشاتو دست پایین می گیری دوستم

شیرین2 دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

اننننننننننننننننناااااااااااااااااااااااااا یهو 1000 کالری زدی به بدن
بعد تازه غیر از ناهار
تو که این چند روزو خوب بودی امروز چی شد

ملودی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

اینطوری که شادزی نوشته اون 1000تا نوش جونت

ولی انا جونم حیفه که خوب شروع میکنی ولی بد تمومش میکنی عزیزم

میترا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

ای بترکیییییی دختررر!!!
چه خبرت بود؟؟؟ میگما بگم؟؟ بگم؟؟ پمن باز شله زرد کوفتی خوردم!!!
اان میخوام برم وبم بنویسم روم نمیشه!!

میترا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

انا جون این کالری شماری که من دارم هر یه قاشق شعله زرد رو 25 گفته. لینکش کنار وبم هست.
بعضی بچه ها بهم گفتم که چند تا کالری رو اشتباه حساب میکنم مثل خرما.
اگه بازم اشتباهی هست بهم بگین خوشحال میشم.
شوشوی منم گاهی بهم میگه میتی کمان! البته موقعی که میخواد حرصم رو دربیااااره!!!
میگما جاریت چقد اسمش خوشگله!!(یک عدد میترای خود شیفته)

میترا جون خودشیفته کالری شماری شله زردت مطمئنا اشتباس خیالت راحت... اما مهم نیست چون خیلی کم کالری بودی دیروز. میخوای منم اگه کالریت زیاد بالا رفت میتی کمان صدات کنم ... نه نه من دیگه نمیخوام پلیس بد باشم.

یلدا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

خدا نکشه تو رو
چه دعوایی... ماشاا... تو خودت حسابی پلیسی دیگه... اما رازش همون به موقع غذا نخوردنه که این گندها به بار میاد
سر ساعت بخوری اینجوری نمیشه...
حالا لطفاْ‌به خودت کوفتش نکن
چیزی نشده تو جبران می کنی عزیزم
می موچمت

اره یلدا جونی تقصیر من نبود خیلی گرسنه مونده بودم.

میترا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

آنا؟؟؟چقدر میپرسی ایا یک زن لاغر میشود؟؟؟
بله که میشود.چرا که نشود؟ جرات دارد نشود؟ موهای سر را میکشیم اگر لاغر نشود.دوچرخه اش را پچر میکنیم اگر نشود!!!

نه میترا با دوچرخم کاری نداشته باش مخصوصا الان که هوا داره خوب میشه ... موهام هم که دست بزنی با ارام طرفی (انایی که خیلی لوس میشود.) اما موهام داستان داره باید یه بار تعریف کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد