یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

42 -1020 کالری

صبح روز دوشنبه همه بچه هاااااااااای رژیمی به خیر و شادی و سلامتی. ( کلا روز اول هفته هست من با انرژیم) 

 

یکم از رژیمم بگم تا بدونید چه جوری دعوام کنید...  دعوای دیروز قبولللل من شیرینی داشتم. اما واقعا من رژیمم کم کالری نیست ، من با رژیم کم کالری خیلی خوب جواب گرفتم اما بدنم ضعیف شد جوری که 10 روز منو انداخت زمین ، راستش از ماهیچه سوزی هم میترسم. برای همین از روزی که رژیم چربی سوزی باربی پرستش رو دیدم خوشم امد درسته ایشونم اول کم کالری بودن بعد این رژیمو گرفتن ولی خب چیکار کنم من این رژیم رو دوست دارم.  

من وقتی شیر میخورم ماست یا میوه میخورم اصلا فکر نمیکنم دارم به بدنم کالری میدم احساسی مثل ورزش کردن دارم مثل اینکه دارم به خودم لطف میکنم بعضی روزها میگم جزء کالری نوشتنیم نیارم اصلا ولی خب من دروغ ندارم اینجا بنویسم که، این روشه منه ... تو اون رژیم مینویسه تخم مرغ ، کلم ، هویج، گوجه فرنگی شیر ، روغن زیتون  و ... حذف نشود و من یه سیگنالی میگیرم که با این رژیم راحترم. 

جدا از اون همین که بستنی و نوشابه (فکر میکردم من از خوردن نوشابه زیاد میمیرم) چیپس و تخمه و برنج و شیرینی اینقدر کم شده واقعا احساس خیلی خوبی دارم ، از بس به اینها وابسته شده بودم فکر نمیکردم اینجوری از سبد خرید من برن کنار... هنوز مشکلم با نون زیاد حل نشده مثلا دیروز 80 گرم ماهی خوردم با 150 گرم نون سیاه ، زیاد هست هنوز مصرف نانم . من نمیخوام کالری شماری برام اونقدر مهم باشه که اگه یه روز مثلا 10 تا بادوم زیادتر از کالریم خوردم از لج خودم بشینم 50 تا دیگه هم بخورم ...  

حالا دوست دارم این سیاه یا سفید بودن رو از خودم (تغذیم) دور کنم.  هروقت دیدید کالری من از خوردن شیرینیه نونه گوشته قرمزه دعوام کنید ولی اگر میبینید سالمه و البته مقدارشم مناسبه ،باهام مهربون باشید حتی اگر 1400--1300 شد. البته بدم نمیاد هر 5 روز یه روز کم کالری باشم ولی احساس میکنم با این سالم خوری و ورزش من هم بتونم نتیجه بگیرم .یه ماچه چاقه گنده.  

 

ساعت ۱۴.۱۵: شیر و اسپشیال  ۱۰۰ + گردو ۳۰ + کلم ۱۰ + نان و پنیر ۱۵۰ + خیلی کوچیک ناخنک به غذای ارام ۵۰  =  ۳۴۰ کالری ووووووووووووووووو ۳۰ دقیقه زومبا با سی دی ، با خودم فکر میکنم کاش به جای ثبت نام اروبیک آبی که ساعتی ۲۳۰ تا هم نمیسوزونم ، زومبا ثبت نام کرده بودم ساعتی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میسوزندم ... من فکر میکنم کلاساش ایران هست یا حتی سی دیش ولی کار دیگه ای که میتونید بکنید اینه که از تو یوتوب سرچ کنید و ۳۰ دقیقه یا ۴۵ دقیقه باهاش کار کنید در صورت تمایل. ZUMBA

 الانم دارم میرم پیاده روی. 

 

 بچه هااااااااااااااااااااااااا من  خرابکاری کردم چه جوری ... اینجوری (اون اهنگه ) 

من از ساعت ۳ رفتم بیرون پیاده روی ، بعد ۴۵ دقیقه خوشحال و خندان داشتم برمیگشتم به سمت خونه که یه خریدی هم انجام بدم، یه دوست چینی رو دیدم که  ۲ ماه بود ندیده بودمش و همیشه میگفتم کار دارم کاردارم ،  داشت دوباره همون راه ۴۵ دقیقه ای منو میرفت پیاده تا سونوگرافی بارداری ۲ ماهگی رو انجام بده منم باهاش رفتم و منم باهاش دوباره برگشتم ... درسته اروم میرفتیم ولی من ۳ بار اون مسیرو رفتم.... ای خدا ... تازه خرید هم داشتم پودر نارگیل میخواستم و جوی پرک شده و زنجبیل یا زنجفیل خلاصه ... خوشحال و خندان از پیدا کردن نارگیل البته پودرش رو نتونستم پیدا کنم و زنجبیل له شده (کنسروی) (میگن زنجبیل بدن رو گرم نگه میداره ) امدم خونه ساعت ۷ ... شروع کردم تن ماهی  با سبزیجات و نودل درست کردم و زنجبیل و کمی نارنگیل هم بهش زدم ، با گرسنگی تمام امدم بخورررررررررم دیدم اههههههه  چقدر بدمزه شده ... خب انا خانم کمی کمترمیریختی زنجفیل ... خلاصه با اون گرسنگی ریختم دور ، اون بسته نمیدونم چی چیه نارگیل رو هم انداختم دور تا پودرشو تهیه کنم. ... برنج داشتم امدم با تن ماهی بخورم گفتم شروع کنم به برنج، ۲ کفگیر بایدبخورم ... یه نه گفتم و یه نون با پنیر خوردم ۱۵۰ تا و یه نون و تخم مرغ خوردم  ۱۵۰ تا ، با یه نارنگی ۴۰ ...خرابکاری کردم ولی نه برای خوردن ، برای غذا پختن   نارنگی و نصفه موز و بادوم صبح رو یادم رفته بود بنویسم  =۱۵۰ کالری .... و در کل تا به حال تقریبا ۹۰۰ تا خوردممممم ... اما من هنوز میخوام بخورم  و برای همین نمیبندم.... من امشب یکم کار دارم برای همین شرمنده بهتون سرنمیزنم مگه اینکه اخرشب بیام پیشتون.

 

چه پستی طولانی شد این پست . ۱۰۰ تا بیسکویت رژیمی + ۲۰ خرما پس امروز شد ۱۰۲۰ کالری.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
فرح بانو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام بر آنای عزیزم چه برنامه ریزی قشنگی کردی واسه خوردنت خداییش کیف کردم معلومه همه چیت رو اصوله البته فک کنم کمی هم کمالگرایی یعنی ازاونجایی که خانوم توانمندی هستی گاهی اوقات آنا ی منو اذیت می کنی که همه کاری رو ۲۰ انجام بده البته یقینا اغلب کارهات هم بیسته خوش و خرم باشی دوستم صد تا شکلک ماچ

فرح جون اگه بتونم اون چربی سوزی رو انجام بدم خیلی اصولیه ولی همین که بدونم اصلیها چی هستی و چی کمک میکنه به چربی سوزی و بتونم رعایت کنم برام خوبه ... در مورد کمالگیرایی که اصلا هم خصوصیت خوبی نیست ، کدوم ایرانیی کمالگرا بزرگ نمیشه . مرسی از انرژی خوبت عزیزم.

میترا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

انایی
منم مقاله چربی سوزی رو خوندم. ولی فکر میکردم اول باید به وزن دلخواه رسید بعد اونو اجرا کرد.
خب میشه حتی این موادی که ازش نامبرده شده رو خورد ولی در محدوده ی کالری. نمیشه؟؟
من چون خودم هنوز راجع به این مقاله تکمیل نیستم یعنی باید چند بار دیگه بخونم تا دستم بیاد چه خبره.
ولی در هر حال تو مواظب خودت باش.

میترا جون به احتمال قوی شایدم همینطور باشه یعنی اول رژیم کالری ، بعد چربی سوز ... راستش من میخوام دوتا رو با هم تلفیق کنم یعنی هم حواسم به کالری باشه هم اینکه چه چیزی حتمی باید بخورم و چه چیزایی به چربی سوزیم کمک میکن. اما دقیقا در محدوده کالری هست این رژیم... البته اگه رعایت کنم یعنی نونم رو کمتر کنم... روز تقلبهام هم سر به فلک نکشه... بزار ببینم نتیجه چی میشه عسیسم.

شادزی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

اتفاقا تو همیشه تو این قضیه الگوی منی،اینکه صرفا کالری برات مهم نیست،سالم خوری هم برات مهمه،خیلی خوشم میاد

شادزی جون وقتی میبینم همه کم کالری هستن استرس میگیرم و یادم میره که من رژیمم یه جوری دیگس برای همین این مطلب بیشتر یه توضیح و یاداوری بود برای خودم

نکست باربی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

یلدا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

اوه اوه آنا خانومی موضوع رو عوض نکن
کی با سالم خوریت مخالفه هان ؟ هان؟ بدو بیا بگو

من که شخصاً با اون شیرینی مخالف بودم می گم محدوده کالری رو رعایت کن
خوندی که باربی پرستش جونم چی گفته بود؟ یه شیرینی یا شکر یا حتی قند رژیمی اصول اون روش رو می بره زیر سوال یعنی چربی سوزی به قول خودش بای بای

منم از اول اسفند می خوام بگیرمش برای همین هزار بار خوندمش اما انقدر موادش زیاده که فکر می کنم دقیقاً باید رعایت بشه...
هنوز نشستم محدوده کالریشو در بیارم
اما اینکه کلیت رژیمتو ازش بر داری و چیزای به اون سالمی بخوری عالیه ... چی از این بهتر ...
این دلیل نمیشه از محدوده ای که برای خودت در نظر گرفتی تجاوز کنی ها...

اخه من سالم خوری بخوام داشته باش زیر 1000 که نمیشه عزیززززززم . من بازم میگم نمیخوام کامل اون رژیم رو ادام بدم ... میخوام بیشتر چیزایی که اون گفته حدف نشه حذف نشه برام .قصد بدی ندارم یلدا جون راست میگم.

یلدا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

حالا بخند
موچ
بوس

به قول شیرین بیا بغلم


ما اینجا ایم که به هم روحیه بدیم و یه جاهایی به هم کمک کنیم بعضی وقتا لازمه همدیگرو دعوا کنیم که کمک بشه
اگه به من باشه که وضع تو عالیه اصلاً رزیم نمی خواد فقط باید روش بمونی
اما این من نیستم که تصمیم می گیرم این تویی و وظیفه منه که به دوستم کمک کنم که به هدفش برسه
استرس چرا داری؟؟؟؟ ای خدا!!! آنا تو عالی هستی دختر

حالا دوباره
بوس
موچ

همش همون شیرین جونت زیر 400 میخوره من استرس میگیرم. بعدم میاد به من میگه بخور بیشتر هم بخور

میترا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

خسته نباشی از پیاده روی عزیزمم..رفتم یوتیوپ زومبا رو دیدم.من قلب دارم مادر اینجوری ورجه وورجه کنم؟؟
رفتم توو گوگل سرچ کردم که سی دی هاشو بخرم.حالا شوشو پیشنهاد داده فردا برم بیرون بگردم اگه پیدا نکردم خرید اینترنتی کنم.
انایی من نمیفهمم این اسپیشیال کی چقدر کالری داره؟ همون که روش یه k قرمز نوشته.روشو میخونماااا...حالیم نمیشه!!!
الان دلن خیلی میخوادش!!! ولی میزارم فردا.سیر نمیکنه هاا ولی خوردنش باحاله زیر دندون.

قلب داری ... قرشم داری ...میترا من تا حالا انجام نداده بودم ولی پرده ها روکشیدم و انجام دادم از دقیقه حداقل 10 من عرق کرده بودم با اینکه تازه نمیتونستم به سرعت اون برم. ببین خوشگل برای من شکلاتی هست 390 برای شما فکر کنم میوه جنگلیه دیگه فکر نکنم کمتر از 360 باشه ... ایندفعه که رفتم خرید خونه نگاه میکنم دقیقا میوه ای چقدر داره.

فرح بانو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

زومبا اصلا نشنیده بودم والا امشب ایمیل ها هم باز نمیشه چه برسه به یو تیوپ!!! آنا جون کدوم مقاله؟ به منم آدرس می دی؟

عزیزم یه لینک تو لینکهای من هست به اسم رژیم چربی سوز باربی پرستش ... وسطاش که میری نوشته چه چیزایی بخوری و چه موقع ... یه نگاه بنداز لطفا .

شیرین2 دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
خوب کردی شیرینی خوردی فقط کاش بیشتر خورده بودی
دیگه ببخشید مادر من بلت نیستم دعوا کنم و گرنه دریغ نمیکردم
آنا من به این گلی حالا هی بیا خون به جیگر من کن بگو رفتی تو قیافه

میری رژیم زیر 400 میگری استرس بهم وارد میکنی میگی به این گلی

میترا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

ضربدر بی نهایت

ملودی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

ایول انا خانومیچه دندان شکن نطق کردی
منم زمبا رو خیلی دوس دارم واقعا خوب میسوزونه

بووس عزیزم

من فدات بششششم ... ما چون همگروهیم زومبا رو دوس داریم... امیدوارم از صبح بهتر شده باشی ملودی جون.

شادزی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

منم سی دی زومبا رو 2 ماهه که خریدم،هر روز می گم از فردا شروع کنم،بازم تنبلیم میاد
البته خب ورزش سنگینیه،من تصمیم دارم از 10 دقیقه شروع کنم،بعدش هی ببرم بالا زمانشو

ولی من فکر کنم وقتی شروع کنی با خیلی بیشتر از ده دقیقه بتونی شروع کنی شادزی جون. یه روز امتحان کن ببین ما چه وقتیو میزاریم پای پیاده روی.

فرح بانو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

هی وای من همشو ریختی دوووووووور
مرسی آنا جون از راهنمایین الان می پرم می خونمش

خیلی بدمزه شده بود فرح جون شایدم به خاطر نوع ماهیش بود . اما ریختم رو چمنهای اطراف خونه صبح مرغهای دریایی میخورن ... اسراف نشد جونم

[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

وقتی خوندم خرابکاری دلم ریخت .ادامه که دادم اروم گرفتم.ولی اگه گرسنت نیس دیگه چیزی نخور انایی با همین 900ببند

ملودی جون شمایی ... متاسفانه گرسنه بودم و یکم کار داشتم نشد که همون اندازه ببندم.

فرح بانو سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام آنای خوشملم اوضاع چطوره؟

فکر کنم خیلی خوبه فرح جون اگه همینجوری پیش بره . بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد