یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یک زن لاغر میشود ؟!.

من 36 سالمه با قد 157 . وزن شروع آذرماه 55.300 اولین وزن هدفم 50 هست دومی 47 سومی 45

یادداشت دهم 840 کالری

امروز من ماه بودم تا الان یه لیوان شیر خوردم 100+ یه قهوه خوردم 30+ دو تا نون رژیمی خوردم 60 بله تا الان که 13.5 دقیقه هست من همینا رو خوردم  یعنی 190 کالری 

ساعت  ۱۶.۱۵  بعد از مدتها یه غذای کمی حجیم خوردم کلم و هویج و لوبیا سبز و میگو و نودل فکر میکنم حداکثر ۵۰۰ کالری داشت  

ساعت ۱۹ من  دو تا نارنگی خوردم ۶۰+ یه گردو ۳۰+ یه چای سبز با کمی بیسکوییت ۳۰ کلا ؛

 

۸۴۰ کالری 

آب دو لیوان 

چای سبز یک لیوان 

قهوه یک لیوان 

هنوز ورزش نمیکنم سرما خوردم اساسی 

 

امیدوارم فردا دختر خوبی باشم ولی شنبه میخوام ۱۵۰۰ کالری  داشته باشم  با قیمه بادمجون اما فردا نون پنیر میخوام بخورم با سوپ ساده مرغ و  جو... هرچند فردا کلاس دارم. اکی یک سیب میبرم با کمی نون و پنیر.

نظرات 2 + ارسال نظر
LoST PSychO پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

آفرییییییییییییییین به تو دختر گلم!
:-|
THe BlisTEr eXisTs

Sajjad پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.Sajjad.hid.ir

آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد